اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‎رضوی خبر داد

اشتغال مجدد بیش از 4 هزار نفر از مقرری بگیران بیمه بیکاری

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی گفت: 4هزار و 15 نفر از مقرری‌بگیران بیمه بیکاری خراسان‌رضوی در سال 1391مجددا مشغول به کار شدند.

اشتغال مجدد بیش از 4 هزار نفر از مقرری بگیران بیمه بیکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد سنجری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در نتیجه پی‌گیری‌های مستمر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی، تعداد 4هزار و 15 نفر از مقرری بگیران بیمه بیکاری استان در سال 1391 معرفی به کار شده و مجددا به چرخه کار و تولید بازگشتند.

وی افزود: 2هزار و 63 نفر از کل آمار اشتغال مجدد مقرری بگیران بیمه بیکاری از طریق تبصره یک ماده شش قانون بیمه بیکاری اشتغال مجدد یافته‎اند که باعث برگشت منابع به تولید شده است.

 سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری استان در  طول سال 1391 را 12هزار و 909 نفر اعلام و عنوان کرد: تعداد کل مقرری بگیران بیمه بیکاری استان خراسان‌رضوی در پایان سال 1391 با وجود مشکلات متعدد واحدهای تولیدی و صنعتی استان، در مقایسه با مدت مشابه سال 1390 بسیار ناچیز بود.

سنجری در ادامه در رابطه با واگذاری کارت اعتباری به کارگران تصریح کرد: در سال 1391 تعداد 24 هزار و 786 کارگر از 413 کارگاه توسط این اداره کل جهت دریافت کارت‎های اعتباری به بانک قرض الحسنه مهر ایران و 8هزار و 811 کارگر از 148 کارگاه به صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا(ع) معرفی شده‎ و تعدادی از کارگران زحمتکش استان موفق به دریافت این کارت گردیده‎اند.

وی افزود: واگذاری کارت‎های اعتباری به کارگران از جمله اقداماتی است که در راستای بهبود معیشت کارگران و افزایش قدرت خرید آنان برنامه‎ریزی گردیده و ما در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان‎رضوی تلاش کردیم به موازات ثبت نام کارگران در سامانه مربوطه، مدارک و پرونده‎های رسیده را بررسی و مشمولین را به بانک‎های مربوطه معرفی نمودیم و امیدواریم با همکاری و تعامل همه جانبه بانک‎ها کلیه کارگران واجد شرایط بتوانند از مزایای کارت‎های اعتباری بهره‎مند شوند.

انتهای پیام/70005/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول