اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های هرمزگان خبر داد

توسعه اشتغال زندانیان هرمزگانی با استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی

مدیرکل زندا‌ن‌های هرمزگان گفت: در بخش‌های کشاورزی، دامپروری هرمزگان از پتانسیل‌های خوبی برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه اشتغال زندانیان استفاده کرد.

توسعه اشتغال زندانیان هرمزگانی با استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اکبر سلیمانی صبح امروز در نخستین جلسه هیئت اجرایی بنیاد تعاون و حرفه آموزی زندانیان در سال جدید که با حضور معاون فنی و پشتیبانی ستاد بنیاد و اعضاء برگزار شد، اظهار داشت: زیر ساخت‌های لازم برای اشتغال زندانیان در هرمزگان فراهم است و نیاز است ستاد بنیاد توجه ویژه‌ای به این استان داشته باشد.

وی افزود: سال گذشته از محل اعتبارات بنیاد تعاون و حرفه‌آموزی زندانیان استان یک میلیارد و 550 میلیون ریال برای اشتغال مددجویان سرمایه‌گذاری شده، اما با توجه به ظرفیت‌های موجود، انتظار بیشتری برای توسعه اشتغال مددجویان است.

مدیر کل زندان‌های هرمزگان تصریح کرد: همچنین سال گذشته برای بیش از  300 مدجو شغل ایجاد شد و امسال باید این رقم افزایش یابد.

سلیمانی با قدردانی از اقدامات بنیاد تعاون و حرفه آموزی زندانیان استان بیان داشت: باید با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مناسب، اشتغال زندانیان را توسعه داد.

معاون فنی و پشتیبانی ستاد بنیاد تعاون و حرفه آموزی زندانیان کشور نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده گفت: تلاش‌های خوبی برای اشتغال زندانیان در استان هرمزگان انجام شده است که قابل تقدیر است.

رستمی افزود: باید با ارائه و عملیاتی کردن طرح‌های بزرگ اقتصادی اشتغال زندانیان را توسعه داد که بنیاد تعاون و حرفه آموزی زندانیان کشور در این زمینه همکاری و مساعدت لازم را انجام خواهد داد.

امیرزاده مدیر عامل بنیاد تعاون و حرفه آموزی زندانیان هرمزگان نیز به به ارائه طرح‌های در دست اجرا پرداخت و بیان داشت: راه اندازی نهالستان بندرعباس با همکاری جهاد کشاورزی، آشپزخانه صنعتی، راه اندازی مجتمع کشاورزی بازداشتگاه جاسک و کاشت نهال در مجتمع کشاورزی رودان بخشی از فعالیت‌هایی است که برای توسعه اشتغال زندانیان در سال‌جاری  انجام می‌شود.

در ادامه نیز سایر اعضا نکته نظرات خود را برای توسعه اشتغال زندانیان ارائه کردند.

انتهای پیام/2310/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول