اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه همدان:

اشتغال و ازدواج دغدغه اصلی مردم است

معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: اشتغال و ازدواج یکی از دغدغه‌های اصلی مردم است، در صورت اجرای این مهم درصد زیادی از مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه حل خواهد شد.

اشتغال و ازدواج دغدغه اصلی مردم است

محمود قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: از مردم می‌خواهم که در انتخاب رئیس جمهور آینده ظرافت به خرج دهند، چراکه دشمنان ما اگر در تحریم انتخابات و کاهش رأی موفق نشوند در تبلیغات خود چهره‌های درجه 2 و 3 را به عنوان چهره‌های اصلی مطرح می‌کنند.

وی افزود: باید به گزینه‌های قوی و افراد کارآمد رأی دهیم تا رئیس جمهور و شورای شهر قوی داشته باشیم.

معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان اضافه کرد: به نظر من شانس اصولگرایان خصوصاً اصولگرایان میانه‌رو برای ریاست جمهوری بالاتر است.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص میزان مشارکت مردم در انتخابات آتی ابراز داشت: طی 34 سال گذشته حداقل‌های مشارکت‌ مردمی در کشور 60 درصد بوده که شش درصد بالاتر از میانگین آمریکا و هفت درصد بالاتر از میانگین حداکثری اروپا است.

وی اذعان داشت: پیش‌بینی می‌کنم حدود 70 درصد در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر شرکت کنند.

قاسمی تأکید کرد: بدون تردید انتخابات موفقی خواهیم داشت و امکان اینکه دشمن بخواهد بازی‌هایی چون سال 88 را درآورد بسیار ضعیف است، چراکه مردم هشیارتر شده‌اند.

وی در خصوص ارائه یک خاطره تلخ و یک خاطره شیرین از سال گذشته گفت: خاطره خوش، اجرای موفق مرحله نخست هدفمندی یارانه‌ها در کشور است و خاطره تلخ نیز مربوط به برخی اظهارنظرهای رجال سیاسی بود که مغایر با منافع ملی است.

معاون سیاسی سپاه در پاسخ به این سئوال که نمره سبک زندگی اسلامی را به مردم و مسئولان چند می‌دهید؟ افزود: در این زمینه به مردم نمره 15 و به مسئولان نمره 12 می‌دهم.

وی ادامه داد: اگر همه مدیران زندگی زاهدانه‌ای چون مقام معظم رهبری داشته باشند، قطعاً مردم هم امیدوار می‌شوند و آنان را الگوی خود قرار می‌دهند.

قاسمی ابراز داشت: ما از مسئولان انتظار بیشتری داریم که سبک زندگی‌شان در حد متعارف باشد و چون شاهدیم مردم بیشتر از مسئولان مراعات می‌کنند، نمره مردم بالاتر است.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر بالاترین مقام اجرایی استان همدان بودید، نخستین اقدامتان چه بود؟ اظهار داشت: حل دو معضل بزرگ اشتغال و ازدواج جوانان در برنامه کاری‌ام می‌بود، چراکه با اجرای این مهم درصد زیادی از مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه حل خواهد شد.

انتهای پیام/89004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول