اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی گیلان:

جذب گردشگر از راهکارهای اشتغالزایی است

رئیس شورای اسلامی گیلان گفت: جذب گردشگر یکی از راهکارهای اشتغال و درآمدزایی است.

جذب گردشگر از راهکارهای اشتغالزایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، حسینعلی خدایگانی امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر از تلاش شهردار و پرسنل شهرداری لاهیجان در نوروز جاری قدردانی کرد.

وی یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های خوب شهرداری لاهیجان در نوروز 92 را جلوگیری از برپایی چادر در حاشیه استخر ذکر کرد و گفت: این امر رضایت‌مندی مردم را به دنبال داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان این شهر را نمونه گردشگری خواند و اظهار کرد: باید با آموزش عمومی، فرهنگ شهری مهمانپذیر را ترویج دهیم.

وی جذب گردشگر را یکی از راهکارهای اشتغال و درآمدزایی عنوان کرد و افزود: باید با ایجاد کمپینگ‌ها و احداث هتل زمینه توسعه صنعت گردشگری را در شهر توریستی لاهیجان فراهم کنیم.

خدایگانی با مناسب دانستن اقدام‌های انجام شده در پایانه مسافری جدیدالاحداث شهرداری لاهیجان، اذعان کرد: تلاش مدیریت پایانه موجب شده تا این مکان به محلی برای درآمدزایی شهرداری تبدیل شود.

وی از برخورد مناسب رانندگان حمل و نقل درون شهری در ایام نوروز با توجه به وجود مشکلات ترافیکی قدردانی کرد و از شهردار لاهیجان خواست تا زمینه لازم به منظور تبدیل به احسن خودروهای حمل و نقل درون شهری را فراهم کند.

عضو شورای شهر لاهیجان با اشاره به عملکرد مناسب مسئولان مدیریت شهری، از فعالیت چشمگیر نیروی انتظامی و راهور، کارگران پرتلاش واحد خدمات شهری و فضای سبز و تمام کارکنان صدیق شهرداری قدردانی کرد.

شهردار لاهیجان نیز در جلسه مذکور با ارائه آمار و عملکرد شهرداری این شهر، از تمام کارکنان و پرسنل پرتلاش شهرداری لاهیجان قدردانی کرد.

رضا کحالی اظهار کرد: سال جدید سالی پرکار برای شهرداری لاهیجان است و برنامه‌های زیربنایی زیادی طراحی شده که باید با تلاش و کوششی مضاعف به پایان برسند.

انتهای پیام/84002/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول