اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

ظرفیت آب و خاک اردبیل حلال مشکل اشتغال است

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: ظرفیت آب و خاک موجود در استان اردبیل می‌تواند حلال مشکل بیکاری فرزندان برومند این خطه باشد.

ظرفیت آب و خاک اردبیل حلال مشکل اشتغال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیرموذن صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی که با حضور اعضای مجمع نمایندگان استان در فرمانداری گرمی برگزار شد، اظهار داشت: ما اگر به این توانمندی‌ها تکیه کرده و قابلیت‌های آن را دریابیم بهتر از هر زمان دیگر قادر خواهیم بود اشتغال مولد همراه با توسعه همه‌جانبه استان را رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان استان با وحدت و همدلی در قوه قانونگذاری سعی می‌کنند از طرح‌های بزرگ تولیدی، صنعتی، کشاورزی و همچنین صنعت گردشگری حمایت کنند که در این زمینه به نظر می‌رسد باید بیش از هر زمان دیگر همراهی مسئولان استانی و منطقه‌ای را نیز شاهد باشیم.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکثر شهرهای استان اردبیل در محرومیت و کمبود اعتبارات قرار گرفته‌اند و امکان توسعه همه‌جانبه برای آن‌ها فراهم نشده است، یادآور شد: ما از طریق وزارتخانه‌های کشاورزی، ‌صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان‌های زیر‌مجموعه آن‌ها پیگیر حل مشکلات و نارسایی‌ها هستیم و در بررسی بودجه سال 92 نیز با دقت و درایت سعی داریم از حق و حقوق شهروندان و هموطنانمان در جای جای این استان دفاع کنیم تا با تزریق و پمپاژ بخشی از اعتبارات که حق این استان است نارسایی‌ها و چهره محرومیت را از این مناطق بزداییم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیرموذن گفت: با توجه به اینکه بخش عظیمی از اعتبارات سال 92 را دولت یازدهم مدیریت خواهد کرد این خود مردم هستند که با انتخاب بهترین گزینه برای ریاست جمهوری می‌توانند کاری کنند تا با انتخاب یک رئیس جمهور توانمند، جامع‌نگر و آشنا به درد مردم و مشکلات آن‌ها بخش عظیمی از نارسایی‌ها برطرف شود.

وی ضرورت توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری کشاورزی در شمال استان با توجه به خطه مستعد برای تولید محصولات متنوع کشاورزی را یادآور شد و عنوان کرد:‌ ایجاد این صنایع می‌تواند هم بهره‌وری و هم اشتغال را ارتقا دهد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس نهم بیان داشت: امروز صنعت اردبیل نوپا و گاه در بسیاری از حوزه‌ها ناایمن است که در این مسیر باید هم تزریق اعتبارات سرمایه در گردش و هم خط اعتباری ویژه در حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی صنایع و واحدهای تولیدی در نظر گرفته شود.

*لبیک به ندای رهبری در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی حرکت مدبرانه می‌خواهد

پیرموذن در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری سال جدید به نام حماسه سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و افزود: ‌لبیک به این فرمان رهبری حرکت مدبرانه و همراه با عقلانیت و تدبیر می‌خواهد.

وی با بیان اینکه در انتخابات پیش‌رو همه ظرفیت‌ها به کار گرفته می‌شود تا شایسته‌ترین اتفاق برای مردم در پیشبرد اهداف‌شان به وقوع بپیوندد، ادامه داد: با توجه به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها وظیفه همه است که در صحنه حاضر باشند و با عزمی راسخ و انتخابی درست و همچنین گزینشی صحیح به ندای رهبری لبیک بگویند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس نهم در پایان سخنان خود تصریح کرد: در بعد اقتصادی نیز می‌توان با دقت و توجه ویژه به رونق چرخه تولیدی کشور و تزریق بخشی از در‌آمدهای ناشی از یارانه‌ها می‌توان بزرگترین حماسه اقتصادی را در اوج تحریم‌ها خلق کرد.

انتهای پیام/62001/ر40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول