اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی:

عدم بی‌طرفی عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات‌ برخلاف تعهد شرعی و قانونی است

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: عوامل اجرایی و نظارت حق اقدام یا اظهار نظر، له یا علیه هیچ فرد و حزب و گروه سیاسی را ندارند و این قبیل کارها برخلاف تعهد شرعی و قانونی و خلاف رسم امانتداری است.

عدم بی‌طرفی عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات‌ برخلاف تعهد شرعی و قانونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نصرتی در نشست مشترک عوامل اجرایی و هیئت‌های نظارت بر انتخابات استان، فراهم کردن بستر مناسب برای انتخاب دقیق و هوشمندانه مردم در انتخابات را رسالت اصلی هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات عنوان کرد و گفت: عوامل اجرایی و نظارت حق اقدام یا اظهار نظر، له یا علیه هیچ فرد و حزب و گروه سیاسی را ندارند و این قبیل کارها برخلاف تعهد شرعی و قانونی و خلاف رسم امانتداری است.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع از روند انتخابات در استان، افزود: مردم باید نسبت به قوانین و مقررات انتخابات و وظایف خود آشنایی داشته باشند تا انتخابات در یک فضای سالم، امن و بانشاط در چارچوب قانون انجام گیرد.

نصرتی با بیان این که مهم‌ترین وظیفه هیئت‌های اجرایی انتخابات برگزاری سالم و پرشور انتخابات است، تصریح کرد: تمام عوامل اجرایی انتخابات در فضای همدلی و برادری دست در دست هم داده‌اند و ان‌شاءالله در روز 24 خرداد انتخاباتی در شأن ملت ایران و نظام اسلامی و آن‌گونه که مورد انتظار رهبری و مسئولان نظام است برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در ادامه اظهار داشت: عرصه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به علت رسالتی که این نظام دارد همواره مورد طمع دشمنان بوده و در انتخابات پیش رو هم شاهد پیوند همه مخالفان نظام در فضای مجازی و عمدتا با هدف ناامید کردن مردم از شرایط کشور هستیم.

نصرتی با بیان این که عدم برگزاری انتخابات خواسته مطلوب دشمنان است که البته هیچ وقت اتفاق نخواهد افتاد، افزود: دشمن تلاش دارد تا حد امکان حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد؛ اما تجربه نشان داده است که بصیرت و موقعیت‌شناسی ملت ایران و دریت رهبری فرزانه انقلاب نقشه آنها را نقش بر آب خواهد کرد. 

انتهای پیام/60002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول