اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه خبر داد

ارائه 119 هزار نفر ساعت آموزش در مرکز فنی و حرفه‌ای بشرویه

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 119 هزار و 688 نفرساعت آموزش در زمینه‌های صنعت، کشاورزی و خدمات ارائه شده است.

ارائه 119 هزار نفر ساعت آموزش در مرکز فنی و حرفه‌ای بشرویه

مهدی حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: امسال به منظور فراگیری مهارت و کسب تخصص در افراد در زمینه آموزش‌های ثابت، روستایی، سیار شهری و جوار دانشگاه 95 دوره آموزشی در بشرویه، ارسک و غنی‌آباد برگزار شده که 917 نفر در این دوره‌ها شرکت کردند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 119 هزار و 688 نفرساعت آموزش در زمینه‌های صنعت، کشاورزی و خدمات در این مرکز ارائه شده است.

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه افزود: این مرکز با 108 درصد از نظر اجرای تعهدات آموزشی بعد از قاین مقام دوم در سطح مراکز فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی را کسب کرده است.

حسنی با اشاره به آموزش‌های استاد شاگردی تصریح کرد: کارآموزان در محل کارگا‌ه‌های فنی و خدماتی سطح شهر علاوه بر فراگیری آموزش با روش‌های کسب و کار، جذب مشتری و اخلاق کاری آشنا می‌شوند.

این مسئول عنوان کرد: در زمینه دوره‌های استاد شاگردی نیز یک‌هزار و 131 کارآموز در دوره‌های آموزشی در کارگاه‌های دارای مجوز در سطح شهرستان شرکت کردند.

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی مرکز خواهران فنی و حرفه‌ای بشرویه

وی از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پروژه احداث مرکز خواهران فنی و حرفه‌ای بشرویه خبر داد و اذعان داشت: مرکز خواهران با 730 متر زیربنا در حال ساخت است که تاکنون 180 میلیون تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

حسنی خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز منطقه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و تداخل دوره‌های آموزشی و نبود مکان مناسب برای ارائه آموزش‌ها به بانوان، امید است با جذب اعتبار سال 91 و اختصاص اعتبارات سال 92 این پروژه در دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول