اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

آموزش 640 نفر در مرکز فنی و حرفه‌ای آشتیان

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای امام علی(ع) شهرستان آشتیان گفت: در سال گذشته 642 نفر در مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان آموزش دیده‌اند.

آموزش 640 نفر در مرکز فنی و حرفه‌ای آشتیان

سیدمرتضی میرحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در مجموع در دوره‌های آموزشی این مرکز در سال 92، بیش از 200 هزار ساعت آموزش به کارآموزان داده شده است.

وی تصریح کرد: این مرکز در پنج رشته برق، جوشکاری، اتومکانیک، رایانه و برق خودرو آموزش‌های لازم را به متقاضیان ارائه داده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای امام علی(ع) آشتیان ضمن رایگان اعلام کردن دوره‌های این مرکز بیان کرد: برای کارآموزان غیر بومی متقاضی رشته‌های فنی، خدمات شبانه روزی و خوابگاه نیز ارائه شده است.

وی گفت: این مرکز یکی از چهار مرکز شبانه‌روزی استان مرکزی است که در زمینی به مساحت هفت هزار هکتار آمادگی آموزش به کارآموزان را در سال جدید دارد.

میرحسینی افزود: با توجه به اینکه گروه‌های هدف این مرکز دانشجویان و گروه‌های شاغل صنعتی هستند تمام تلاش‌های لازم صورت گرفته است تا آموزش‌های ارائه شده در این مجموعه به روز و قابل بهره‌برداری باشند.

انتهای پیام/87001/ق10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول