اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

شیطنت‏ها برای ایجاد تنش در بازار زنجان بی‌نتیجه بود

استاندار زنجان گفت: شیطنت‏های دشمنان و برخی سوداگران برای ایجاد تنش در بازار شب عید زنجان بی‏نتیجه بود.

شیطنت‏ها برای ایجاد تنش در بازار زنجان بی‌نتیجه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد شامگاه سه‎شنبه در جلسه تنظیم بازار استان اظهار داشت: با وجود فشارها و شیطنت‎ها از بیرون و داخل و حضور سوداگرانی منفعت طلب در گوشه و کنار بازار که دنبال سود خود بودند، ستاد تنظیم بازار استان زنجان با مدیریت و درایت خوب خود موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار استان زنجان در اندیشیدن تمهیدات لازم و پیش‏بینی‏ها و پیشگیری‏های لازم عملکرد خوبی داشته‏ است، خاطرنشان کرد: بسیاری منتظر تنش‎هایی در بازار بودند و انتظار آرامش در بازار را نداشتند.

استاندار زنجان با بیان اینکه عملکرد ستاد تنظیم بازار استان زنجان رضایت مردم را کسب کرده، اضافه کرد: به ویژه در ایام اسفند ماه و تعطیلات نوروزی که اوج مراجعه مردم به بازار بوده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم نیز به وفور در سطح کشور و استان زنجان ذخیره‏سازی شده بود، تصریح کرد: با همه این فشارها شاهد صادرات مرغ و تخم مرغ از کشور بودیم.

* مسائل اقتصادی ابزار مهمی علیه نظام است

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه مدیریت و درایت همه دستگاه‏های مسئول تعطیلات خوبی را برای مردم استان زنجان فراهم کرد، یادآور شد: با همه اینها باید توجه داشت که مسائل اقتصادی همچنان وجود دارد و همواره ابزار مهمی علیه نظام است.

وی با تاکید بر اینکه نام‏گذاری سال بیانگر تدبیر و دوراندیشی مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: در سال جاری حساسیت و اهمیت بخش اقتصادی نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

* رصد بازار در سال جاری از اولویت‏ها است

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری باید بازار رصد و کنترل شود، اذعان داشت: نتیجه فشارهای اقتصادی در بازار و زندگی مردم مشاهده می‏شود.

این مسئول با بیان اینکه امیدواریم در سال جاری با برنامه‏های دقیق‏تر و هدفمندتری در راستای تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گام برداریم، متذکر شد: باید همه به وظیفه انقلابی و ولایی خود عمل کنند.

انتهای پیام/73006/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول