اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

فروشگاه فرهنگیان نقش تاثیرگذاری در تنظیم بازار دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: فروشگاه فرهنگیان نقش تاثیرگذاری در تنظیم بازار دارد.

فروشگاه فرهنگیان نقش تاثیرگذاری در تنظیم بازار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: سالانه اقلام بسیاری توسط فروشگاه فرهنگیان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پس از آغاز به کار فروشگاه فرهنگیان فعالیت‌های این مرکز بیشتر شده است، اضافه کرد: سال گذشته زمین مجاور کوی آزادگان برای فعالیت بیشتر این فروشگاه نیز خریداری شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: اسکان فرهنگیان یکی از عمده اقداماتی است که توسط این اداره کل صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اسکان فرهنگیان زنجانی افزود: افزایش 100 درصدی اسکان مسافران فرهنگی نشان می‌دهد که زنجان یک استان گذری نبوده و مسافران فرهنگی سفر کرده به استان به صورت میانگین 1،5 تا دو روز در مراکز آموزشی و مدارس اسکان یافتند.

نظری با اشاره به اینکه امسال تعداد مدارس مجهز شده برای اسکان مسافران فرهنگی افزایش یافته بود، اضافه کرد: در سال‌جاری 78 مدرسه و مرکز آموزشی و 780 کلاس برای اسکان مسافران فرهنگی تجهیز شده بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال 4 هزار و 350 خانواده فرهنگی در مدارس استان اسکان یافتند، اضافه کرد: در مدت مشابه سال قبل 2 هزار و 607 مسافر در مدارس و مراکز آموزشی استان اسکان یافته بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین با اشاره به اسکان 21 هزار و 54 مسافر فرهنگی افزود: سال گذشته 12 هزار و 326 نفر در مدارس اسکان یافته بودند.

وی با اشاره به اسکان 31 هزار و 581 نفر روز در مدارس و مراکز آموزشی استان افزود: بر اساس نفر روز تعداد مسافران اسکان یافته در مدارس استان بیش از 100 درصد افزایش یافته است.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری جلسه‌ای به منظور بررسی مشکلات ساخت مدرسه در گلشهر کاظمیه نیز اشاره کرد و گفت: مقرر شد اقدامات لازم در زمینه حل مشکلات ساخت مدرسه در این شهرک مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

وی همچنین به برگزاری مراسم بزرگداشت و استقبال دو شهید گمنام در استان اشاره کرد و افزود: این مراسم نیز به صورت باشکوهی با حضور مسئولان آموزش و پرورش و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول