اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه نگاری فارس از نخستین نشست شورای اداری خراسان شمالی

از بازارداغ دیده‌بوسی مدیران کل تا معرفی سومین مدیرکل زن خراسان شمالی

نخستین نشست شورای اداری خراسان شمالی در سال جدید در حالی در هجدهمین روز از بهار طبیعت برگزار که با حاشیه‌هایی همراه بود.

از بازارداغ دیده‌بوسی مدیران کل تا معرفی سومین مدیرکل زن خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، نشست شورای اداری خراسان شمالی امروز با ورود استاندار خراسان شمالی آغاز شد.

تلاوت قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی که با ادای احترام و زمزمه مدیران همراه شد آغازگر برنامه‌های نخستین نشست شورای اداری استان بود.

همچنین بیانات نوروزی مقام معظم رهبری و حضور مردم استان در مراسم استقبال و حماسه 19مهر مردم خراسان شمالی بعد از تلاوت قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی پخش شد.

حضور استاندار در جمع مردم شهرستان تازه تاسیس راز و جرگلان و همچنین گزیده‌ای از تصاویر مربوط به حضور احمدی بیغش در مراسم‌های مختلف که در کنار آن فرمانده سپاه استان نیز به تصویر کشیده شده بود در این نشست برای حاضران به نمایش گذاشته شد.

پیش از ورود استاندار خراسان شمالی و آغاز نشست، بازار دیده‌بوسی و خوش‌ و بش مدیران کل استان داغ بوده و گویا هنوز بسیاری از مدیران در سال جدید یکدیگر را زیارت نکرده بودند.

بخشداران نیز که از دوره قبل مجوز حضور در نشست‌های شورای اداری استان را پیدا کرده‌اند در این نشست حضوری چشمگیر داشته و سه بخشدار جدید یعنی غلامان،جرگلان و مرکزی شهرستان راز وجرگلان نیز که بیش از این از کارکنان استانداری و فرمانداری بوده به این جمع افزوده شده بودند.

دربندی سرپرست فرمانداری راز و جر گلان هم که برای اولین بار به عنوان نماینده عالی دولت شهرستان در جلسه حاضر و در انتهای سالن جلسات حضور ساکن  بود به دعوت مسئول حراست استانداری به ردیف فرمانداران استان فرا خوانده شد.

برخلاف نشست‌های گذشته شورای اداری هیچ یک از پنج نماینده استان در نخستین نشست شورای اداری سال جدید حاضر نبودند،گویا همزمانی نخستین نشست مجلس در سال جدید باعث حضور نیافتن هیچ یک از نمایندگان استان در این جلسه شده بود.

عکاسان و فیلمبرداران نیز به طور فعالانه مشغول پوشش دادن این نشست بوده و در این نشست دو گروه از صدا و سیما در مراسم  حضور داشتند.

با وجود سخنرانی مسئولان استان درباره سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی هیچ اثری از بنر و یا پارچه نوشته در مورد نامگذاری سال در سالن جلسات استانداری به چشم نمی‌خورد.

حضور معاون پیشین منابع انسانی استاندار خراسان شمالی که اکنون سکانداری صندوق مهر امام رضا(ع)را عهده دار شده از حواشی این نشست بوده که برای نخستین بار پس از انتصاب در مسئولیت جدید در نشست حاضر که شماری از مدیران کل نیز به استقبال رفته و با وی خوش وبش کردند.

خدمه استانداری که در زمان سخنرانی استاندار قصد گذاشتن چای و پذیرای از شرکت کنندگان در جلسه را داشت با تذکر یکی از کارکنان این موضوع را به بعد از پایان سخنان استاندار موکول کرد.

برخی از مدیران کل نیز که با اندکی تأخیر در نشست شورای اداری حضور یافته بودند به خاطر کمبود جا در انتهای سالن جلسات و یا ردیف‌های پشت سر حضور یافتند.

به گزارش فارس در این نشست همچنین  مژده رضایی به عنوان سومین مدیر کل زن استان که سال‌ها در مرکز آمار و اطلاعات استانداری مشغول فعالیت بوده به عنوان مدیرکل آمار استانداری به حاضران معرفی شد.

انتهای پیام/63002/ح40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول