اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی خواستار شد

استمرار ذخیره‌سازی و توزیع کالاهای اساسی در قالب تنظیم بازار

معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان‌رضوی گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا کالاهای اساسی به راحتی در دسترس قشرهای آسیب‌پذیر و دهک‌های پایین درآمدی جامعه قرار گیرد.

استمرار ذخیره‌سازی و توزیع کالاهای اساسی در قالب تنظیم بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا جمشیدی ظهر امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار خراسان‌رضوی اظهار کرد: ذخیره‌سازی کالاهای اساسی، توزیع به موقع، نظارت دقیق و مستمر بر نحوه عرضه کالا و برخورد سریع و قاطع با تخلفات باید با جدیت دنبال شود.

وی افزود: در روزهای پایانی سال گذشته کالاهای اساسی در سه مرحله بین مددجویان زیر پوشش بهزیستی، کمیته امداد، قشرهای کارگری، بازنشستگان و کارمندان دولت توزیع شد که این روند امسال نیز همچنان ادامه دارد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان‌رضوی با تاکید بر استمرار روند ذخیره‌سازی و توزیع کالاهای اساسی در قالب تنظیم بازار گفت: برخی کالاهای اساسی مانند برنج در شهرستان‌های استان و با مدیریت فرمانداران توزیع می‌شود.

جمشیدی خواستار برنامه‌ریزی در راستای جذب سهمیه‌های تعیین شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت شد و خاطرنشان کرد: کالاهای اساسی ذخیره شده مربوط به استفاده مردم در داخل استان است و خروج هر گونه کالا و یا نهاده دامی منوط به صدور مجوز از سوی کمیسیون تنظیم بازار خراسان‌رضوی است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان‌رضوی ضمن مطلوب توصیف کردن فعالیت دستگاه‌های اجرایی مرتبط در ارتباط با تنظیم بازار در ایام نوروز تصریح کرد: باید از هر امکانی در راستای حفظ آرامش و ثبات بازار استفاده شود.

وی افزود: با توجه به اینکه اواسط تیر ماه مصادف با حلول ماه مبارک رمضان است، باید برای مدیریت بازار و عرضه به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز، از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول