اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جمعیت هلال احمر سلماس:

6654 نفر از خدمات هلال احمر سلماس بهره‌مند شدند

مدیر جمعیت هلال احمر سلماس گفت: امسال ‌در اجرای طرح راهنمایی مسافران نوروزی به بیش از 6 هزار و 654 نفر از مسافران نوروزی ارائه خدمات شده است.

6654 نفر از خدمات هلال احمر سلماس بهره‌مند شدند

حمید دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سلماس اظهار داشت: در همین مدت بیش از 6 هزار و 217 نسخه بروشور و بسته‌های اطلاع‌رسانی و هشت جعبه سیب درختی و بیش از یک هزار نسخه ویژه‌نامه نوروزی در میان مراجعان به پست‌های راهنمایی مسافران شهرستان توزیع شد.

مدیر جمعیت هلال احمر سلماس اضافه کرد: خدمت‌رسانی به 100 نفر از مسافران در خصوص تعیین فشار خون و توزیع 98 بسته آب معدنی، 200 بسته کیف کمک‌های اولیه، 120 مورد اسکان مسافرین و ارائه بیش از 800 خدمت مورد نیاز مسافران و میهمانان نوروزی از دیگر اقداماتی بوده که از سوی جوانان مهرورز و علاقه‌مند جمعیت هلال احمر شهرستان به مراجعین عرضه شد.

دهقانی در ادامه با اشاره به طرحی با عنوان توانا که جمعیت هلال احمر شاخص اعلام کرد، گفت: اجرای طرح توانا برای اولین بار در سطح کشور و در شهرستان سلماس به مدت 15 روز به مسافرین نوروزی ارائه خدمات کرد.  

مدیر جمعیت هلال احمر سلماس افزود: از جمله  فعالیت‌های شاخص دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، استفاده از پزشک در پایگاه جمعیت هلال احمر شهرستان در طول 24 روز اجرای طرح نوروزی بود.

این مسئول اضافه کرد: در طول این ایام از پزشک متخصص، عمومی، تکنسین و پرستار برای ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان مصدومان ارائه خدمات نمودیم که اجرای این طرح تأثیر بسزای در درمان مصدومین داشت.

دهقانی در ادامه افزود: امسال درمانگاه شبانه‌روزی جمعیت هلال‌احمر شهرستان سلماس در راستای خدمات رسانی به مردم مشغول به کار بود و 3 هزار و 755 نفر از مراجعین از خدمات این درمانگاه بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح نوروزی توسط جمعیت هلال احمر این شهرستان، اعلام کرد: طرح نوروزی در سلماس با قوت هر چه تمام‌تر اجرا شد و در این زمینه نیز امدادگران به خوبی توانستند سوانح را مدیریت کنند.

انتهای پیام/61015/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول