اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام مشترک استاندار و امام جمعه یزد:

حجت‌الاسلام یحیی‌زاده منشأ خدمات ارزنده در نظام اسلامی بود

استاندار یزد، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری و مجمع نمایندگان یزد به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام یحیی‌زاده پیام مشترکی صادر کردند.

حجت‌الاسلام یحیی‌زاده منشأ خدمات ارزنده در نظام اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، در این پیام آمده است: خبر ارتحال عالم وارسته و خدمتگزار مخلص و پارسا، حجت‌الاسلام سیدجلال یحیی‌زاده، نماینده ساده زیست و فقید مردم شریف شهرستان میبد و شهرستان تفت در مجلس شورای اسلامی، موجب تاثر و تالم عمیق شد.

در این پیام همچنین آمده است: آن روحانی فداکار و بسیجی مخلص در دوران دفاع مقدس و خانواده پر افتخار و سرافراز شهید عمر کوتاه اما پربرکت و گرانقدر خویش را در راه خدمت به حوزه‌های علمیه و تربیت طلاب و فضلای علوم دینی سپری کرد و در مسیر مستقیم اسلام، امامت و ولایت، خدمتگزاری به نظام مقدس اسلام و مردم شریف این دیار به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگ و اقتصاد، منشأ خدمات خالصانه در جامعه اسلامی شد.

استاندار، نماینده ولی‌فقیه در استان، نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی در این پیام ضمن تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام یحیی‌زاده به حوزه‌های علمیه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مردم شریف و قدرشناس شهرستان میبد و شهرستان تفت، خانواده محترم به ویژه والدین مکرم شهیدپرور ایشان، امام جمعه میبد، عموم بازماندگان، از خداوند متعال مغفرت و علو مقام و حشر با صالحان و اولیا الله را برای آن مرحوم، صبر و اجر برای خانواده بازماندگان و عموم دوستداران و وابستگان به ویژه فرزندان و همسر صبور ایشان مسئلت کردند.

در این پیام همچنین آمده است: به پاس قدرشناسی از مجاهدت‌ها و خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام یحیی‌زاده و گرامیداشت یاد و خاطره او، مراسمی در روز پنج‌شنبه، 22 فروردین ‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا در محل مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار می‌‌شود که از عموم مردم دارالعباده یزد برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

انتهای پیام/2464/و/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول