اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر کهگیلویه و بویر‌احمد اعلام کرد

ارائه خدمات فرهنگی در مناطق زلزله زده بوشهر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویر‌احمد گفت: خدمات فرهنگی از سوی این نمایندگی از نخستین روز وقوع حادثه زلزله در مناطق زلزله زده آغاز شده و همچنان در حال خدمت‌رسانی هستند.

ارائه خدمات فرهنگی در مناطق زلزله زده بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه در پی وقوع حادثه دلخراش زلزله در  استان بوشهر دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد با اعزام به مناطق زلزله زده خدمات فرهنگی ارائه دادند.

سید جواد غفاریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، اظهار داشت: از اولین روز وقوع زلزله تعداد 75 نفر از نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در قالب گروه‌‌های امدادگر، جوانان و داوطلبان به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان افزود: این گرو‌ه‌ها از سراسر استان به همراه معاونت جوانان امداد و نجات و مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان با ارائه خدمات مختلف به زلزله زدگان عصر دیروز به کار خود پایان دادند.

وی با تبیین خدمات فرهنگی ارائه شده از سوی دفتر نمایندگی ولی فقیه در این جمعیت ابراز داشت: بیش از 12 خیمه نماز در اردوگاه‌های اسکان زلزله زدگان دایر شده است.

غفاریان اقامه نماز جماعت در این خیمه‌ها و نیز برگزاری نماز آیات به صورت جماعت در محل اسکان ستاد بحران را از دیگر اقدامات فرهنگی این دفتر در مناطق زلزله زده بر‌شمرد.

این مسئول برگزاری مراسم ختم توسط دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال‌احمر استان از طرف نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر کشور را نیز متذکر شد و افزود: در سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه (س) مراسم عزاداری و ختم متوفیان زلزله برگزار خواهد شد.

همچنین گرو‌های اعزامی از سوی این نمایندگی با خانواده‌های متوفی دیدار و با آنان ابراز همدردی شد.

غفاریان در ادامه افزود: مسابقات فرهنگی در خیمه‌های نماز از سوی دفتر نمایندگی ولی فقیه برگزار و به کودکان و نوجوانان جوایزی اهدا می شود.

وی با بیان اینکه گروه‌های اعزامی از استان در مناطق زلزله زده شهر شنبه و روستا‌های درویشی و باغان مستقر هستند، بیان داشت: مراسم ختم 37 تن از هموطنان متوفی در زلزله از سوی دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال‌احمر استان در مسجد جامع شهر شنبه برگزار شد.

غفاریان خاطر‌نشان کرد: تیم بهداشتی حمایت روانی تحت عنوان تیم توانا از طرف معاونت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان از دیروز به مناطق اعزام و درحال خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام/82016/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول