اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان عنوان کرد

ارائه خدمات هلال‌احمر کوهبنان به 5 هزار خانوار

فرماندار کوهبنان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی بیش از 5 هزار خانوار از خدمات جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهبنان استفاده کردند.

ارائه خدمات هلال‌احمر کوهبنان به 5 هزار خانوار

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران استقبال از میهمانان نوروزی اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور جوانان داوطلب جمعیت هلال‌احمر و راهنمایان گردشگری کوهبنان در سیزدهمین مرحله از طرح راهنمایی مسافران نوروزی شرکت و با تمام توان و وجود اقدام به راهنمایی زائران امام رضا (ع) و مسافران نوروزی کردند.

وی بیان داشت: در این طرح جوانان داوطلب هلال‌احمر و راهنمایان نوروزی از 28 اسفند ماه سال 91 تا 15 فروردین ماه سال جاری از ساعت 7 صبح تا 19 هر روز بدون فوت وقت به مسافران ارائه خدمت کردند که در این راستا بیش از 5 هزار خانوار از خدمات جمعیت هلال‌احمر استفاده کردند.

متقی ابراز داشت: در کنار جوانان هلال‌احمر خبرنگاران، عکاسان و راهنمایان گردشگری این جمعیت نیز حضور داشتند. 

وی تصریح کرد: ایجاد فضای بازی و نشاط برای مسافران به ویژه کودکان، توزیع اسباب‌بازی بین کودکان مسافر، توزیع نقشه شهر و بروشور معرفی شهرستان، توزیع آب معدنی رایگان، کیف کمک‌های اولیه از دیگر اقداماتی است که توسط جوانان داو‌طلب هلال‌احمر انجام شد.

متقی خاطر نشان کرد: به منظور فراهم کردن فضای مناسب برای اقامه نماز مسافران این جمعیت در یک اقدام بی‌سابقه نسبت به ایجاد خیمه نماز در جنب چادرهای هلال‌احمر در ورودی و خروجی شهر اقدام کرد که این طرح با استقبال بسیار خوب مسافران نوروزی همراه بود.

فرماندار کوهبنان اظهار داشت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی توسط پزشک داو‌طلب‌، پیراپزشکان و امداد‌گران جمعیت هلال‌احمر، امداد‌رسانی در حوادث غیر‌مترقبه نظیر حوادث جاده‌ای‌ و همچنین پذیرایی از مسافران امام رضا (ع) و میهمانان نوروزی با کیک و خرما در ایام فاطمیه از دیگر کارهایی بود که توسط این جمعیت انجام شد.

وی بیان داشت: با موافقت مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر یک پایگاه سیار در ورودی شهر با همکاری نجاتگران متخصص در امر امداد و نجات در حوادث جاده‌ای راه‌اندازی شد که به صورت شبانه‌روزی اقدام به امداد‌رسانی در حوادث جاده‌ای کرد. 

متقی افزود: علاوه بر استقرار چادر در ورودی و خروجی شهر یک تیم امداد و نجات و راهنمای مسافران نوروزی در جمعیت هلال‌احمر شهرستان به صورت تمام وقت در خدمت میهمانان نوروزی قرار داشت و نسبت به گزارش‌ها، انتقادات و پیشنهادات زائران و مسافران پاسخگو بود.

وی گفت: علاوه بر خدمات فوق به اتفاق فرماندار شهرستان و خبرنگاران در روزهای شلوغ ایام تعطیلات با حضور در اماکن تاریخی، سیاحتی و زیارتی از نزدیک با مسافران نوروزی دیدار داشتیم تا بتوانیم با استفاده از نقطه نظرات آنان در ارائه خدمات بهتر تلاش کنیم.

انتهای پیام/80012/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول