اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان اردبیل:

550 هزار نفر از خدمات درمانی بیمه اجتماعی استفاده می‌کنند

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از 550 هزار نفر از خدمات درمانی تأمین اجتماعی استان اردبیل استفاده می‌کنند.

550 هزار نفر از خدمات درمانی بیمه اجتماعی استفاده می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی نیک‌سیرت عصر امروز در مراسم معارفه رئیس جدید بیمارستان ارس پارس‌آباد اظهار داشت: این افراد شامل شاغلان، بازنشستگان و مستمری‌بگیرها هستند که از خدمات متنوع درمانی و بهداشتی تأمین اجتماعی اعم از مراکز ملکی و طرف قرارداد استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد‌: از این بین 21 هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر این سازمان از خدمات تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند که به نظر می‌رسد این روند همچنان رو به جلو باشد.

نیک‌سیرت به نامگذاری سال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مسیر رشد و توسعه حقیقی در حوزه بهداشت و درمان و ایجاد سهولت مردم در دسترسی به این خدمات قدم‌های مثبت برداشته می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه در کشور 35 میلیون نفر زیر پوشش خدمات تأمین اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: سازمان تأمین اجتماعی انواع خدمات‌رسانی را از جمله درمانی، بهداشتی، سلامت،‌ مشاوره و... مدنظر داشته و سعی می‌کند افراد زیر پوشش را از این خدمات بهره‌مند کند.

وی اضافه کرد: 60 درصد مردم شهرستان مرزی پارس‌آباد زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که بیمارستان ارس تنها بیمارستان شمال استان به بیمه‌شدگان ارائه خدمات کرده و آنها را در بهره‌مندی از این خدمات یاری می‌رساند.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان اردبیل در ادامه سخنان خود بیان کرد:‌ امیدواریم مدیریت جدید بتواند هم در توسعه خدمات کیفی و هم ارائه بهترین و شایسته‌ترین مدیریت جامع تلاش و کوششی وافر داشته باشد تا رضایت مردم بیش از هر زمان دیگر فراهم آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز گفت: این شهرستان بعد از مرکز استان بیشترین جمعیت برخوردار از خدمات بهداشتی، ‌درمانی را دارد و به دلیل مهاجرت‌پذیر بودن این منطقه حتی از شهرهای اطراف و کلیبر و خداآفرین نیز در کنار گردشگران و مسافران کشور آذربایجان از خدمات بیمارستانی این شهرستان بهره می‌برند.

ولی کریمی از مسئولان استان خواستار حمایت جدی برای توسعه و تکمیل تجهیزات این بیمارستان شد و افزود: با توجه به این حجم مراجعات ما همچنان نیازمند توسعه مراکز بیمارستانی به ویژه بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تخصصی تأمین اجتماعی هستیم.

وی تصریح کرد: ‌اهالی این شهرستان ولایتمدار که بارها وفاداری خود را به نظام نشان دادند، همچنان در معرض آسیب بوده و 60 درصد جوانان این خطه از تهاجم فرهنگی بیگانه رنج می‌برند که در این زمینه ایجاد فرصت‌های اشتغال برای آنها می‌تواند این آسیب و خطر را به حداقل برساند.

کریمی، ضرورت تکمیل بیمارستان 120 تختخوابی در این شهرستان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: بیمارستان 160 تختخوابی امام خمینی (ره) این شهر به همراه بیمارستان ارس جوابگوی نیازمندی مردم نیست.

فرماندار پارس‌آباد اضافه کرد: ‌امیدواریم این بیمارستان که یکی از طرح‌های مهر ماندگار دولت است تا پایان دولت دهم تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

در پایان این مراسم منوچهر فصیح که پیش از این، مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی در مناطق مختلف و اردبیل را در کارنامه دارد به عنوان رئیس بیمارستان ارس پارس‌آباد انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام/62001/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول