اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام دانشکده علوم پزشکی آبادان:

بیمارستان‌های آبادان آماده خدمات رسانی به زلزله‌زدگان بوشهر هستند

قائم مقام دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بیمارستان‌های آبادان و شهرهای تحت پوشش این دانشکده آماده خدمات رسانی به زلزله زدگان بوشهر هستند.

بیمارستان‌های آبادان آماده خدمات رسانی به زلزله‌زدگان بوشهر هستند

نصرالله حسونی بحرینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: باتوجه به اینکه استان خوزستان از استان‌های همسایه بوشهر محسوب می‌شود از‌‌ همان لحظات پس از وقوع زلزله آماده باش کامل همه نیرو‌ها انجام شده است.

وی افزود: در این مدت تماس‌های مکرری را با مسئولان و معاونین دانشکده علوم پزشکی بوشهر برقرار و در خصوص وضعیت و نیازهای آن‌ها بررسی‌های لازم انجام شده است.

قائم مقام دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: علاوه بر این همه بیمارستان‌های آبادان به همراه شهرهای تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی شامل خرمشهر و ماهشهر نیز در آمادگی کامل قرار دارند تا در صورت نیاز پذیرای مصدومان این حادثه باشند.

بحرینی تصریح کرد: همچنین همه آمبولانس‌ها، اتوبوس آمبولانس و نیرو‌ها در آماده باش قرار دارند تا به محض اعلام نیاز به منطقه اعزام شوند.

وی اضافه کرد: زلزله و امدادرسانی‌های پس از آن از جمله مسائلی است که نیاز به برنامه ریزی دارد و نباید به صورت خودسرانه واحدهای خود را به منطقه اعزام کرد.

قائم مقام دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: با این وجود ما منتظر اعلام ماموریت هستیم تا بلافاصله نسبت به اعزام نیرو، تجهیزات و امکانات مورد نیاز به مناطق زلزله زده استان بوشهر اقدام کنیم.

وی گفت: از نظر پزشک نیز این آمادگی وجود دارد تا در صورت نیاز پزشکان را نیز به این مناطق اعزام کنیم.

انتهای پیام/72008/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول