اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت جم خبر داد

افزایش کیفیت خدمات بهداشتی، مهمترین اولویت در سال جدید

رئیس شبکه بهداشت جم از خدمات‌رسانی بهداشتی به 2 هزار و 600 نفر در تعطیلات نوروزی در جم خبر داد و گفت: افزایش کیفیت سطح خدمات بهداشتی مهمترین اولویت در سال جدید است.

افزایش کیفیت خدمات بهداشتی، مهمترین اولویت در سال جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد قاسمی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی خدمات و فعالیت‌های مراکز بهداشتی درمانی شهرستان جم در نوروز 1392 اظهار داشت: مراکز بهداشتی درمانی شهرستان جم در ایام نوروز و تعطیلات، فعال و آماده خدمات‌رسانی به همشهریان و مهمانان نوروزی بوده‌اند.

وی از خدمات‌رسانی بهداشتی به 2 هزار و 600 نفر در تعطیلات نوروزی در جم خبر داد و افزود: علاوه بر خدمات بهداشتی مورد نیاز از جمله مراقبت‌های گروه هدف (مادر و کودک)، واکسیناسیون و نمونه‌گیری از نوزادان، در این ایام در مجموع 2 هزار و 630 نفر به این مراکز مراجعه کرده و خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت جم خاطر نشان کرد: از این تعداد 30 نفر از خدمات دندانپزشکی استفاده کرده، 425 نفر به آزمایشگاه مراجعه کرده و 2080 نفر توسط پزشک عمومی و 96 نفر توسط ماما ویزیت شده‌اند.

قاسمی از تمام همکارانی که در این ایام با تلاش و کوشش وافر خود، سعی در بالا بردن کیفیت و کمیت خدمات بهداشتی درمانی در شهرستان را داشتند کمال تشکر و قدردانی را به‌ عمل آورد.

وی اضافه کرد: افزایش سطح کیفی خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در سال جدید است و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

رئیس شبکه بهداشت جم گفت: ارائه آموزش‌های بهداشتی و آشنایی مردم با بیماری‌ها از جمله برنامه‌های این شبکه برای بهبود وضعیت بهداشت و درمان در این شهرستان است.

قاسمی بیان کرد: در تمام روستاهای شهرستان نیز برنامه‌های متنوع بهداشتی و درمانی با کیفیت مطلوب ارائه می‌شود و این روند با همکاری مسئولان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/2451/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول