اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

فاطمه زهرا (س) الگوی زنان جامعه اسلامی باشد

امام جمعه گلپایگان گفت: زنان و دختران جامعه اسلامی باید فاطمه زهرا(س) را الگوی عملی خود قرار دهند.

فاطمه زهرا (س) الگوی زنان جامعه اسلامی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی در نماز سیاسی ـ عبادی جمعه این هفته که در مسجد جامع گلپایگان برگزار شد، اظهار داشت: دشمن باورهای دینی و مقدسات اسلامی را هدف گرفته است و کسانی که پایه‌های اصولی دین را در قلبشان مستحکم نکرده‌اند، در این میان بیشتر از همه آسیب می‌بینند.

وی گفت: افرادی که ایمان ضعیفی دارند با یک شعار انحرافی از دین بر می‌گردند و دست از آموزه‌های دینی بر می‌دارند و راه را به اشتباه می‌روند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان با بیان این‌که همایش بزرگ فاطمیون همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) از امامزاده سیدالسادات آغاز می‌شود، تصریح کرد: امسال میزبان کاروان فاطمیون از شهر اصفهان هستیم و این کاروان پس از پیمودن شهرهای مختلف به اجتماع بزرگ فاطمیون در امامزاده 17 تن گلپایگان می‌پیوندند. 

وی با تأکید بر این‌که زنان و دختران جامعه اسلامی باید از فاطمه زهرا (س) الگو بگیرند، افزود: همه باید در راستای رشد و اعتلای فرهنگ فاطمی در جامعه بکوشیم.

اسماعیلی در ادامه به راهپیمایی عفاف و حجاب در روز شنبه (24 فروردین‌ماه) اشاره کرد و گفت: به همت آموزش و پرورش، راهپیمایی عفاف و حجاب با حضور دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان و همچنین دانشجویان دختر دانشگاه‌های گلپایگان از میدان 17 شهریور تا امامزاده 17 تن برگزار می‌شود.

وی در ادامه، روز ارتش جمهوری اسلامی را به تمامی دلیرمردان ارتش تبریک گفت و برای آن‌ها توفیقات بیشتری از خداوند درخواست کرد.

امام جمعه گلپایگان با تأکید بر این‌که مسجد خانه خدا است و باید نظیف‌ترین و تمیزترین مکان‌ها مساجد باشند، یادآور شد: به همت مردم باید نهضت غبارروبی مساجد در شهرستان آغاز شود.

وی تأکید کرد: باید زمینه و بستر حضور جوانان را در مساجد فراهم کنیم و اگر مساجد از زیبایی و نظافت و پاکیزگی برخوردار نباشند، در این راه موفق نخواهیم شد.

اسماعیلی از آحاد مردم خواست تا با مراجعه به مرکز امور رسیدگی به مساجد در نهضت غبارروبی مساجد شرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله‌زده بوشهر از نمازگزاران خواست به پایگاه‌های جمعیت هلال احمر مراجعه کرده و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به آن‌ها تحویل دهند.

انتهای پیام/63014/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول