اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان تاکید کرد

لزوم تبیین سیره حضرت فاطمه زهرا(س) در جامعه

امام جمعه برازجان بر لزوم تبیین سیره حضرت فاطمه زهرا(س) در سطح جامعه تاکید کرد.

لزوم تبیین سیره حضرت فاطمه زهرا(س) در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوا و پرهیزگاری امری مهم برای یک فرد مؤمن و مسلمان است و موجبات سعادت انسان در دنیا و آخرت می‌شود.

وی در ادامه به روز ارتش اشاره کرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام نقشی بی‌نظیر داشته و ارتش مایه عزت نظام بوده است.

امام جمعه برازجان در ادامه با اشاره به آغاز ثبت‌نام شوراها خواستار همکاری مسئولان در امر برگزاری باشکوه و منظم انتخابات شوراها و ریاست جمهوری شد.

مصلح تصریح کرد: در شرایطی که مقام معظم رهبری امسال را به نام سال « حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری کرده‌اند حضور در انتخابات جلوه‌ای از حماسه سیاسی است و امیدوار هستیم شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه باشیم.

وی در ادامه به وقوع زمین‌لرزه در دشتی اشاره کرد و با تقدیر از مشارکت مردم و مسئولان در کمک به زلزله‌زدگان بر لزوم رسیدگی بیشتر به مردم آسیب‌دیده و ایجاد سرپناه مطمئن برای این افراد تاکید کرد.

امام جمعه برازجان در ادامه با تقدیر از نیروی انتظامی دشتستان افزود: دستگیری مجرمان و افراد شرور در دشتستان با همت نیروی انتظامی انجام شده و این امر در راستای ایجاد امنیت پایدار در منطقه بسیار تاثیرگذار است.

مصلح همچنین با تقدیر از اقدامات مناسب شهرداری برازجان ابراز داشت: شهرداری برازجان در امر سیاه‌پوش کردن شهر برازجان عملکرد مطلوبی داشته و همه باید در راستای برگزاری مطلوب مراسمات سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) اهتمام ورزیم.

وی با تاکید بر لزوم تبیین سیره حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) در صحنه‌های سیاسی حضور ارزشمند داشته و در جنگ احد و خندق حاضر بود و نقش این بانوی بزرگوار و عظیم‌الشأن در گسترش فرهنگ اصیل اسلامی بی‌نظیر بوده است.

انتهای پیام/2452/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول