اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی‌آباد

جایگاه معنوی فاطمه (س) در آسمان‌ها درخشان است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی‌آباد گفت: جایگاه معنوی فاطمه (س)به حدی است که در آسمانها ایشان را به نام زهرا یعنی درخشان می‌خوانند.

جایگاه معنوی فاطمه (س) در آسمان‌ها درخشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد واقع در شمال مرکز هرمزگان، حجت‌الاسلام اسماعیل فوادیان امروز در خصوص شخصیت و جایگاه معنوی حضرت فاطمه زهرا (س) در جمع عزاداران فاطمی و در جمع زائران امامزادگان سید محمد و امیر نظام‌الدین این شهر اظهار داشت: جایگاه معنوی حضرت فاطمه (س) به حدی است که در آسمان‌ها ایشان را به نام زهرا به معنای زن درخشان می‌شناسند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی‌آباد با بیان اینکه «حضرت فاطمه (س) دارای القاب بسیاری هستند» تاکید کرد: تعداد اسما و القاب حضرت فاطمه (س) نشان از عظمت و جایگاه وارسته ایشان دارد.

فوادیان در ادامه در مورد ویژگی‌های شخصیتی و زندگی دنیایی حضرت زهرا (س) گفت: در بیان جایگاه و شخصیت ایشان همین بس که بهترین خانواده جهان بشریت خانواده حضرت زهرا (س) و بهترین انسان‌ها تربیت شده دست ایشان هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی‌آباد از حضرت زهرا (س) به عنوان مناسب‌ترین الگو برای زنان عالم یاد کرد و افزود: انتخاب ایشان بهترین و کامل‌ترین الگو برای زنان مسلمان است، چرا که حضرت زهرا (س) تنها الگویی است که تمامی کمالات در بهترین شکل آن را دارد و از هرگونه نقصی مبراست.

در این مراسم مسلم خدادادی از مداحان اهل بیت (ع) به مداحی و مرثیه سرائی پرداخت.

انتهای پیام/88002/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول