اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

تمام نگاه‌ها به عملکرد مردم ایران در انتخابات دوخته شده است

استاندار کرمان گفت: تمام نگاه‌های خارج از کشور به عملکرد مردم ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو دوخته شده است.

تمام نگاه‌ها به عملکرد مردم ایران در انتخابات دوخته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان اسماعیل نجار ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان کرمان اظهار داشت: انتخابات آینده در ایران به علت برگزاری همزمان دو انتخابات مهم به نسبت دیگر انتخابات دشوارتر است.

وی ابراز داشت: همه باید مطابق با قانون حرکت کنیم، زیرا انتخابات قانونمند نتیجه بهتری دارد و مشکلات را کاهش می‌دهد.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه اجرا و نظارت انتخابات نباید دچار مشکل باشد، تصریح کرد: برای اقتدار و عزت نظام اسلامی باید با دوری از هرگونه اختلاف برای برگزاری انتخابات باشکوه تلاش کرد.

نجار خاطر نشان کرد: انتخابات باید منجر به انسجام ملی و وحدت بیشتر آحاد جامعه شود و گرچه ممکن است، نظرات برای انتخاب افراد منتخب متفاوت باشد، اما هدف یکی است.

وی خواستار تلاش برای برگزاری انتخابات گرم، بانشاط، باشکوه و با حضور گسترده مردم شد و افزود: زمینه این امر باید فراهم شود و ما مسئول هستیم که فرمایشات رهبری در زمینه انتخاب اصلح را برای مردم تبیین و بیان کنیم.

مقام عالی دولت در استان کرمان از رسانه‌ها خواست تا تنور انتخابات را گرم کنند و فرمایشات رهبری در مورد انتخاب فرد اصلح را به اطلاع مردم برسانند.

نجار با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات برای این است که انسان در محور خدا قرار گیرد، بیان کرد: مجریان و ناظران انتخابات نباید کوچک‌ترین بداخلاقی را داشته باشند.

وی تصریح کرد: کاندیداها و طرفداران آنها باید اخلاق را مدنظر قرار دهند تا شاهد بداخلاقی انتخاباتی نباشیم.

استاندار کرمان، امنیت انتخابات را امری مهم برشمرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی تمام امکانات خود را برای تحقق حماسه سیاسی در انتخابات بسیج کنند.

نجار از مجریان انتخابات درخواست کرد تا برای بهره‌گیری از حداقل هزینه‌ها در انتخابات تلاش کنند و گفت: فراهم کردن امکانات سخت‌افزاری و محیط مناسب برای برگزاری انتخابات مدنظر قرار گیرد.

وی از کسب رتبه سوم کشوری توسط استان کرمان در برگزاری انتخابات خبر داد و افزود: کرمان به عنوان نخستین شهرستان در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب و معرفی شد.

مقام ارشد استان کرمان با اشاره به حساسیت‌های داخلی و خارجی در زمینه انتخابات آینده ایران تصریح کرد: نگاه خارج از کشور به عملکرد مردم ایران در این انتخابات است.

نجار هر رأی را موشکی دوربرد به قلب سپاه دشمن ذکر کرد و گفت: رسانه‌ها برای حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات تلاش کنند.

انتهای پیام/80019/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول