اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس:

معیارهای رهبری در انتخابات ریاست جمهوری باید مدنظر باشد

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدای مورد نظر را با معیارهای مقام معظم رهبری مقایسه کنید.

معیارهای رهبری در انتخابات ریاست جمهوری باید مدنظر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رحمت‌الله نوروزی در جمع مردم روستاهای شهرستان علی‌آبادکتول اظهار داشت: کسی را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کنید که سرباز ولایت، دلسوز مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

خروج اتکای درآمدهای کشور به نفت باید مهم‌ترین برنامه دولت آینده باشد

وی تصریح کرد: دولت آینده باید به نحوی برنامه‌ریزی کند که کشور از حالت اتکا به نفت خارج شود و با در پیش گرفتن راه‌های مناسب در درآمدزایی، حمایت از بخش تولید داخلی، معرفی مناسب جاذبه‌های گردشگری و توریستی، حمایت از کشاورزی و صنعت و... را برگزیند.

هر رای تیری به قلب دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی شرکت در انتخابات را وظیفه ملی و دینی دانست و ابراز داشت: دشمنان قسم‌خورده این نظام به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند تا به این کشور آسیب وارد کنند، ولی باید ضمن هوشیاری اجازه سوءاستفاده‌ را از دشمنان بگیریم.

نوروزی افزود: هوشیاری مردم و تبعیت از مقام معظم رهبری و به دنبال آن حضور حداکثری در انتخابات، موجب خلق «حماسه سیاسی» خواهد شد و از طرفی استقامت در برابر تحریم‌های استکبار جهانی و مدیریت بر اقتصاد داخلی موجب خلق «حماسه اقتصادی» می‎شود.

انسان‌های پرتلاش، دلسوز و مومن را در انتخابات شوراها برگزینید

وی حضور در انتخابات و تصمیم‌گیری در روند امورات جامعه را حق مردم و خواسته مقام معظم رهبری دانست و گفت: در انتخابات شوراها باید با اندیشه و مطالعه دقیق، انسان‌های پرتلاش، دلسوز و مومن را برگزینید و با این انتخاب در رشد و توسعه جامعه خود سهیم باشید.

حمایت از کشاورزان باید مورد توجه جدی باشد

نوروزی در ادامه اضافه کرد: روستاییان عزیز نقش مهمی در توسعه و اقتصاد کشور دارند چراکه تولیدکننده محصولات کشاورزی و دامی کشور هستند لذا باید توجه ویژه‌ای به این قشر زحمت‌کش جامعه شود.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی افزود: در راستای خدمت‌رسانی و حمایت از شما کشاورزان توتون‎کار علی‎آبادی ملاقاتی با مدیر عامل دخانیات کشور داشتم و در این ملاقات ضمن طرح مشکلات و گلایه‌های کشاورزان این بخش قول افزایش 25 درصدی قیمت خرید این محصولات دریافت شد.

نوروزی خاطرنشان کرد: من یک روستایی هستم و در یک خانواده کشاورز بزرگ شده‌ام، برای همین با مشکلات کشاورزان و روستاییان آشنایی کامل دارم و برای رفع آن تلاش خواهم کرد. 

وی اذعان داشت: به لطف خداوند و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی یافته‌ام تا بتوانم به عنوان سرباز کوچک ولایت در خدمت شما مردم ولایت‌مدار باشم و در این راه، تمام تلاشم را در راه خدمت به شما عزیزان و این نظام مقدس به کار گیرم. 

انتهای پیام/2307/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول