اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی

«بیانات رهبری» از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

مدیر کانال ندای اسلام از پخش برنامه بیانات رهبری با محوریت حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی از این شبکه خبر داد.

«بیانات رهبری» از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

سیدحامد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های کانال ندای اسلام اظهار کرد: این شبکه بخش انگلیسی رادیو معارف بوده که به زبان انگلیسی برنامه‌هایی برای مخاطبان خود پخش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بیانات رهبری یکی از برنامه‌های تولیدی این برنامه بوده که به مدت پنج دقیقه از ابتدای اردیبهشت یک روز در میان پخش می‌شود.

مدیر کانال ندای اسلام عنوان داشت: این ویژه برنامه با محوریت حماسه سیاسی و اقتصادی پخش می‌شود و شامل ترجمه بیانات مقام معظم رهبری در مشهد است.

وی با اشاره به تولید برنامه‌ای پیرامون ترجمه سخنان امام خمینی(ره) با عنوان چشمه حقیقت گفت: این برنامه از ساعت هشت و 40 دقیقه تا هشت و 45 دقیقه از کانال ندای اسلام پخش می‌شود.

حسینیان خاطرنشان کرد: برنامه چشمه حقیقت به تهیه‌کنندگی حبیبی‌راد تولید شده و اکنون در حال پخش سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی درباره نقش زن در جامعه است.

برنامه‌های کانال ندای اسلام به صورت زنده از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی www.coiradio.com و پخش ماهواره‌ای هاتبرد با فرکانس 12/437 GHz افقی 27500 قابل دریافت است.

انتهای پیام/78003/و10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول