اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت فیروزکوه:

منویات رهبری با حضور مردم در صحنه محقق می‏شود

امام جمعه موقت فیروزکوه گفت: تحقق پیام ابتدای سال و منویات مقام معظم رهبری، با حضور به موقع مردم در صحنه ممکن می‏شود.

منویات رهبری با حضور مردم در صحنه محقق می‏شود

حجت‏الاسلام داوود ضمیررضوانی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نام‏گذاری سال 92 اظهار داشت: معظم‏له با توجه به اطلاعات جامعی که از وضعیت کشور و حوادث جهانی دارند و پیش‏‌بینی‏‌هایی که بر اساس رخدادها انجام می‏دهند، پس از مشاوره با صاحب‏نظران و بر اساس ترسیم چشم‏انداز و برنامه کاری سال، اقدام به نام‏گذاری سال‏ها می‏کنند.

وی گفت: مسلماً سال 92 نیز بر اساس اطلاعات ایشان و برنامه سالانه دولت و ملت به عنوان سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» نامگذاری شده است.

امام جمعه موقت فیروزکوه افزود: خلق حماسه بدون حضور مردم و نقش‏آفرینی آنان امکان‏پذیر نیست.

ضمیررضوانی تصریح کرد: با توجه به تحریم‏ها و تهدیدات روزافزون دشمنان و فتنه‏های احتمالی که هم‏چون انتخابات سال 88 ممکن است رخ دهد، مردم باید با حمایت از سرمایه داخلی، کار و تلاش بومی، حضور در صحنه انتخابات و خنثی کردن توطئه‏های بیگانگان در خدشه‏دار کردن سلامت انتخابات، حماسه دیگری بیافرینند.

امام جمعه موقت فیروزکوه خاطرنشان کرد: این حماسه با بصیرت و حضور به‏موقع محقق خواهد شد؛ چراکه اگر بصیرت نباشد، یا بصیرت باشد اما حضور به موقع و وقت‏شناسی نباشد، نمی‏توانیم به اهداف خود دست یابیم.

ضمیررضوانی اظهار داشت: مردم فهیم ایران اسلامی نشان داده‏اند که هر وقت احساس کنند کشور، دین و عزتشان در معرض تهدید است، با حضور به موقعشان در صحنه تهدیدها را خنثی می‏کنند.

انتهای پیام/2568‌/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول