اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

شهید صیاد شیرازی سربازی راستین برای نظام و رهبری بود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان شهید صیاد شیرازی را سربازی راستین برای نظام و رهبری خواند و از آن به عنوان الگویی برای نیروهای انقلاب اسلامی نام برد.

شهید صیاد شیرازی سربازی راستین برای نظام و رهبری بود

سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: شهید علی صیادشیرازی در عرصه دفاع مقدس مؤثر بود و در ساماندهی نیروهای ارتشی نقش مؤثری را ایفا کرد.

وی همچنین نقش این شهید والامقام در آرام‌سازی و استقرار امنیت در کردستانات را برجسته و بارز توصیف کرد و برخورداری وی از روحیه بسیجی و جهادی و دلسوزی وی برای نظام اسلامی را عامل برجستگی و تأثیرگذاری اقدامات شهید صیادشیرازی ذکر کرد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان یادآور شد: چنین افرادی که آرزوی شهادت را در سر می‌پروراندند به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و به آرزوی خویش رسیدند.

سردار رجبی تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی یکی از سرمایه‌های انقلاب و فردی بسیار آرام بود که در سخت‌ترین شرایط بحرانی نیز آرامش خاصی داشت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان برقراری امنیت و تداوم و حفظ نظام اسلامی را ثمره و تلاش چنین افرادی در قالب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: نیروهای مسلح نیز امروزه این افراد شاخص را الگوی خود قرار داده و با تمام توان از میهن اسلامی خویش دفاع می‌کنند.

وی در پایان گفت: عوامل ضدانقلاب برای خوش‌خدمتی به اربابان خویش نظام اسلامی و ملت ایران را از داشتن صیادهایی محروم کردند اما در حقیقت اکنون عموم نیروهای مسلح و به ویژه پاسداران سبزپوش همان روحیات دوران دفاع مقدس را حفظ کرده و اجازه هیچ نوع تعدی را به دشمن علیه کشورمان نخواهند داد.

انتهای پیام/79001/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول