اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد قائمشهر:

شعار سالانه رهبری مبنای اتحاد ملت است

رئیس دانشگاه آزاد واحد قائمشهر گفت: شعار سالانه رهبری مبنای اتحاد ملت است.

شعار سالانه رهبری مبنای اتحاد ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، محمدرضا باقرزاده در جمع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر با اشاره به راهبرد و شعار سال مقام معظم رهبری که در چند سال اخیر محور شعارها را وجه اقتصادی قرار دادند، تصریح کرد: در سال‌های گذشته رهبر معظم انقلاب بیشتر به وظیفه و فرآیند اشاره کردند اما جنس شعار امسال به نتیجه و مقصد مربوط است و این به این معنا است که پیام سال‌های گذشته که جهاد، کوشش و تولید بوده امسال باید به خلق حماسه منجر شود.

وی در ادامه حماسه را یک پدیده افتخارآفرین دانست که جمع زیادی در آن مشارکت و یا از آن بهره می‌برند.

رئیس دانشگاه آزاد واحد قائمشهر با بیان این‌که ملت ایران نشان داد، ید طولایی در حماسه‌آفرینی و در خلق نتایج شگفت‌انگیز دارد، افزود: امسال مقام معظم رهبری به دنبال یک حماسه‌آفرینی ملی و یک نتیجه‌ای که کل کشور را تحت‌الشعاع آثار مثبت خود قرار دهد، هستند.

دبیر هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های استان مازندران عنوان کرد: برخی معتقد هستند حماسه سیاسی با حضور و مشارکت حداکثری مردم رقم می‌خورد و این یعنی دولت جدید برآمده از آرای اکثریت قاطع ملت است و فضایی را فراهم می‌کند که ما شاهد حماسه اقتصادی در آن باشیم و چه بسا فرآیند طی شده به گونه‌ای باشد که تحریم‌ها بی‌اثر و مردم به سمت رفاه و توسعه بیشتر حرکت کنند.

باقرزاده همچنین شعارهای سالانه را الگو و راهنمای عمل دانست و تصریح کرد: شعار سالانه، مبنای اتحاد نظر ملت است تا چشم‌انداز همه به یک سو باشد.

وی تأکید کرد: اگر بخواهیم امسال با یک چشم‌انداز مشترک کار کنیم باید برای خودمان نقش تعریف کنیم که یکی از این نقش‌ها تحول سیاسی و حضور حداکثری در انتخابات است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد قائمشهر در ادامه به زیرساخت‌های اندیشه‌ای و عملیاتی اشاره کرد و افزود: دانشگاه‌ها در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برای تحقق این زیرساخت‌ها تلاش مضاعف و دولتمردان نیز باید برای فراهم کردن بستر عملیاتی همکاری داشته باشند تا با خلق این حماسه ملی بتوانیم به دوستان امید و به دشمنان ناامیدی را انتقال دهیم.

باقرزاده اظهار داشت: هنوز یک عزم ملی و یک اراده جامع برای تحقق شعارهای سالانه مقام معظم رهبری در کشور به‌وجود نیامده است و امیدواریم ما با همت خودمان و مشارکت مردمی به این عزم و اراده جمعی برسیم و با این حرکت به سمت نیل به آرمان‌های الهی پیش برویم.

انتهای پیام/86008/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول