اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر همدان تأکید کرد

عمل به فرمایشات رهبری زمینه‌ساز توسعه همه‌جانبه کشور

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر توجه ویژه به نامگذاری سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: عمل به فرمایشات رهبری پویایی، رشد و توسعه همه‌جانبه را برای کشور به همراه خواهد داشت.

عمل به فرمایشات رهبری زمینه‌ساز توسعه همه‌جانبه کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید احمد حسنی‌حلم صبح امروز در نخستین جلسه صحن شورای اسلامی شهر همدان که با حضور اعضای شورا، شهردار همدان، معاونان، شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌های تابعه برگزار شد بر توجه ویژه به نامگذاری سال حماسه سیاسی و اقتصادی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه نباید به این نامگذاری‌ها در حد شعار و یا تبلیغات بسنده کرد اظهار داشت: عمل به فرمایشات رهبری پویایی، رشد و توسعه همه‌جانبه را برای کشور به همراه خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان حماسه سیاسی را مبین حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا بیان کرد و گفت: ملت ایران یک بار دگر با حضور باشکوه خود پشتیبانی خود از ولایت فقیه را به جهانیان نشان خواهند داد.

حسنی‌حلم وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی موجود را علت نامگذاری سال با عنوان حماسه اقتصادی دانست و افزود: در این سال تولید با کیفیت و تلاش برای رشد و ترقی کشور باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با تأکید بر نظارت و توجه ویژه در شهرداری تصریح کرد: با وجود نظارت و توجه جدی می‌توان طرح‌ها و پروژه‌های مطلوب‌تر و ماندگارتری را تقدیم مردم خوب همدان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به بودجه مصوب شورا برای شهرداری ابراز امیدواری کرد که این بودجه در طول سال عملیاتی شود.

وی پرهیز از اتلاف بودجه و هزینه کردن دقیق بودجه را گامی در راستای پیشبرد فرامین رهبر معظم انقلاب دانست.

حسنی‌حلم از رضایتمندی مسافران نوروزی از نظافت سطح شهر خبر داد و گفت: نواقصی هم وجود داشت که امیدواریم با حضور مسولان و مدیران شهرداری در سطح شهر و رفع این نواقص در سال جدید، سال کاری خوبی برای شهرداری همدان باشد.

وی پیشنهاد ساخت و تجهیز دو حمام عمومی را برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مسافران نوروزی و تابستانی به شهردار ارائه کرد.

شهردار همدان نیز در ادامه از انجام مطلوب کارها در مجموعه شهرداری در ایام نوروز خبر داد و گفت: مجموعه وظایفی که در این ایام به واحدهای مختلف محول شده بود در حد مطلوبی به انجام رسید.

سیدمسعود عسگریان آمادگی کامل مجموعه شهرداری برای سال 92 را یادآور شد و افزود: برای انجام کارها و پروژه‌ها بر اساس بودجه مصوب و ابلاغ شده و در راستای رویکردهای مهم پیش رو کارها را انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به آمادگی نسبی برای استقبال از مسافران در نوروز 92 تصریح کرد: با فعالیت‌های مناسبی که در قبل و حین استقبال از مسافران انجام گرفت رضایتمندی خوبی را در میان مسافران ایجاد کرد.

شهردار همدان جابه‌جایی مکان اسکان مسافران نوروزی از شهرداری ستاد به محل یادمان عین‌القضات را از جمله اقدامات خوب شهرداری بیان کرد و اظهار  داشت: این اقدام علاوه بر ایجاد محیطی مناسب برای مسافران کاهش مسافرت‌های درون‌شهری و ترافیک را به همراه داشت.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان نیز با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی ابراز امیدواری کرد در سال جدید و با احداث فرهنگسراهای مختلف شاهد حماسه فرهنگی در سطح شهر همدان باشیم.

رضا غلامی‌خجسته از کلنگ‌زنی سه فرهنگسرا در سال 91 خبر داد و گفت: امیدواریم با کمک و همراهی شهرداری و سایر مسئولان در سال 92 شاهد ساخت 20 فرهنگسرای جدید باشیم.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر در سطح شهر همدان شش تا هفت فرهنگسرا بیشتر نبود اظهار داشت: با احداث 20 فرهنگسرا در سال 92 بالغ بر 30 هزار متر مربع فرهنگسرا خواهیم داشت.

عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز وجود شهری پاک از حیث محیط زیست، شاد از حیث شاد بودن شهروندان، روان از حیث ترافیک و تردد آسان، منظم از حیث برنامه‌ریزی و اجرا شهری مؤثر در حیث تأثیرگذاری در جامعه را ملاک‌های مهم حوزه مدیریت شهری در سال جدید بیان کرد.

محسن صادقیان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: وقتی شهروندانی شاد داشته باشیم قطعاً شاهد حضور مؤثر آنان در فعالیت‌های اجتماعی خواهیم بود که همان مصداق حماسه سیاسی است.

انتهای پیام/89017/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول