اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری بوشهر:

کلید پیروزی ملت ایران تبعیت از مقام معظم رهبری است

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری بوشهر گفت: کلید پیروزی ملت ایران تبعیت از مقام معظم رهبری است.

کلید پیروزی ملت ایران تبعیت از مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، محمدحسن پرآور در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی کنگان با اشاره به نامگذاری سال جدید به‌ نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، ولایتمداری را رمز موفقیت ملت ایران دانست و اظهار داشت: موفقیت مسئولان نیز در گرو اطاعت از ولایت است و مسئولان نباید در این راه از قافله بزرگ ملت با بصیرت عقب بمانند.

وی با اشاره به رویدادهای سال 91 و به تلاش دشمنان برای ضربه ‌زدن به ملت ایران و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: با درایت و تدابیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب و حضور و هوشیاری آگاهانه ملت وفادار و به‌ویژه حضور میلیونی و خروش ملت در یوم‌الله 22 بهمن، توطئه دشمنان خنثی شد.

پرآور به افزایش مسافرت‌های نوروزی اشاره کرد و گفت: علی‌رغم همه مشکلات آمار مسافرت‌های نوروزی بالا است و این رشد نشان از فعال و پویا بودن صنعت گردشگری در کشور دارد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری بوشهر در ادامه به مذاکرات 1+5 در آلماتی قزاقستان اشاره کرد و گفت: غرب با طولانی کردن نشست‌ها و مذاکرات به‌ دنبال فرصتی برای ضربه‌ زدن به ایران اسلامی است و توطئه آن‌ها برای انتخابات سال ‌جاری است.

وی گفت: تدبیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب و شعار حماسه سیاسی و حضور پرشور ملت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ضمن خلق حماسه عظیم سیاسی، دشمنان را مغلوب خواهد کرد.

پرآور همچنین با اشاره به نگرانی و دغدغه‌های مسئولان شهرستان به‌ویژه امام جمعه اظهار داشت: تلاش مدیران ارشد استانی جلوگیری از تضییع حقوق مردم شهرستان کنگان از صنعت خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد: با حمایت مسئولان و مردم زمینه توسعه و عمران شهری و روستایی بیش از پیش فراهم شود.

گفتنی است، در این آیین ضمن تقدیر از تلاش‌های محمد بحرانی، حسین صفایی معاون سابق بنیاد مسکن استان بوشهر به‌ عنوان بخشدار مرکزی کنگان منصوب شد.

انتهای پیام/2451/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول