اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

ملاک عمل ما در استان کلام رهبری است نه ایما و اشاره دیگران/چپ و راست نمی‌شناسم

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملاک عمل من در تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات براساس صراحت‌های مقام معظم رهبری است؛ نه ایما و اشارات دیگران.

ملاک عمل ما در استان کلام رهبری است نه ایما و اشاره دیگران/چپ و راست نمی‌شناسم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی بعدازظهر امروز در دیدار با مدیران دانشگاه یاسوج اظهار داشت: جایگاه و نقش نماینده ولی فقیه یک جایگاه فرهنگی است که بازوان آن دانشگاه‌ها و حوزه‌ها هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این دفتر بدون مشورت با دانشگاه و حوزه عقیم است که بر این اساس دست همه دانشگاهیان و حوزویان را به گرمی می‌فشارم. 

وی تأکید کرد: تصمیم‌‌‌گیری‌ها در این استان در صورتی موفق خواهد بود که با اهل نظر، دانشگاهیان، حوزویان و همه عقلا و علما مشورت شود.

ملک‌حسینی با پذیرفتن درخواست رئیس دانشگاه یاسوج مبنی بر حضور مداوم در این دانشگاه گفت: از این دعوت استقبال می‌کنم و با کمال میل در این دانشگاه حضور می‌یابم.

وی با بیان این‌که 35 سال از عمر خود را در تحصیل گذرانده و تنها یک سال عمر اجتماعی دارم، ادامه داد: در هیچ دوره‌ای با دانشگاه‌ها غیرمأنوس نبودم و برای برقراری ارتباط با دانشگاهیان و دانشجویان نیازی به واسطه و مقدمات نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کلمات دهن‌پرکنی چون کارگروه، هیئت و تشکیلاتی از این دست برای ارتباط مؤثر با دانشگاه‌ها لزومی ندارد و در این رابطه معتقدم باید بدون واسطه حرف دانشگاهیان را شنید و حرف‌های خوب را به کار گرفت.

ملک‌حسینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به رویکرد و سیاست‌های خود در انجام مسئولیت سنگین نمایندگی ولی فقیه عنوان کرد: ملاک عمل من در تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات براساس صراحت‌های مقام معظم رهبری است؛ نه ایما و اشارات دیگران.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: گرایش‌های سیاسی را می‌فهمم و درک می‌کنم، اما همراه شدن و همسو شدن را هرگز یاد نگرفتم و نخواهم گرفت، چراکه تنها اصول و چارچوب نظام است که راه را به من نشان می‌دهد؛ نه راست و چپ.

به گزارش فارس، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این دیدار مرحوم آیت‌الله ملک حسینی را سرمایه‌ای برای این استان خواند و گفت: اکنون جوهره این سرمایه ارزشمند در وجود فرزندان گرانقدر آن عالم ربانی پیدا است.

اردوان ارژنگ افزود: تداوم ارتباط با نماینده ولی فقیه یکی از برنامه‌های اصلی این دانشگاه است که در این رابطه از حجت‌الاسلام ملک‌حسینی برای حضور مستمر در دانشگاه یاسوج دعوت می‌کنیم.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از وضعیت کنونی دانشگاه یاسوج عنوان کرد: دانشگاه یاسوج از 60 دانشجوی سال 63 به 6 هزار دانشجو رسیده که با موفقیت‌های بزرگ علمی و فرهنگی در زمره دانشگاه‌های مطرح کشور قرار گرفته است.

ارژنگ در پایان وجود چندین دانشمند جهانی در این دانشگاه و کسب عنوان دانشگاه برتر فرهنگی را در چندین سال متوالی نمونه‌هایی از موفقیت این دانشگاه برشمرد و اضافه کرد: با وجود 200 هیئت علمی باسواد در این دانشگاه در سال‌های آینده از این دانشگاه بیشتر خواهیم شنید.

انتهای پیام/82005/ذ40/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول