اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی:

معیارهای انتخاب فرد اصلح در فرمایشات رهبری تبیین شده است

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: معیارهای انتخاب فرد اصلح در فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری به خوبی تبیین شده که باید به آن توجه جدی شود.

معیارهای انتخاب فرد اصلح در فرمایشات رهبری تبیین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، سردار حسینعلی یوسف‌علیزاده، در نخستین نشست  با کارکنان و پایوران ستاد سپاه استان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز سال جاری، اظهار کرد: به مدد الهی ملت ایران در سال 92، حماسه‌های سیاسی و اقتصادی بسیاری را پشت سر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، خلق خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه در سال 92 باید توجه جدی و متمرکزی در حرکت انقلابی و جهادی خود داشته باشیم، تصریح کرد: اگر عزم خود را در این راستا به کار گیریم، پیروز خواهیم بود.

سردار یوسف‌علیزاده با بیان اینکه نوع نگاه رهبر معظم انقلاب به صحنه پیشبرد اهداف انقلاب، نگاهی منطقی، عقل پسند و شرع پسند است، اظهار داشت: ما نباید تنها ضعف‌ها را ببینیم بلکه باید قوت‌ها را نیز مدنظر داشته باشیم و با برنامه ریزی و آمادگی همه جانبه با دشمن مقابله کنیم.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی، پیشرو و پیشبرنده دیگران باید پرچمدار حماسه سیاسی و اقتصادی باشد.

سردار یوسف‌علیزاده اضافه کرد: در واقع هر کجا که عموم مردم جامعه در مقابل تهدیدات دشمن کم آوردند، سپاه و بسیج باید خط شکنی کرده و به سمت جلو حرکت کند.

وی با اشاره به انتخابات آتی و خلق حماسه سیاسی، بیان داشت: معیارهای انتخاب فرد اصلح در فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری به خوبی تبیین شده که باید به آن توجه جدی شود.

سردار یوسف‌علیزاده با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که انتخاباتی نا امن، پر مخاطره و چالش داشته باشیم، افزود: باید به کوری چشم دشمنان و بر خلاف میل همه آنان تلاش کنیم تا این انتخابات، سند عزت و استحکام نظام اسلامی ایران شود.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی اظهار داشت: در صحنه اقتصادی هم باید هر خانه یک کارخانه و محلی برای مبارزه با دشمن باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد تقی احمدی خرم، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در ابتدای این نشست متن کاملی از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حرم مطهر رضوی را قرائت کرد.

انتهای پیام/63002/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول