اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

رئیس جمهور آینده باید دستورات رهبری را اجرا کند / مرزهای امروز ایران در سواحل مدیترانه است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رئیس جمهور آینده هر که هست فقط باید دستورات رهبری و اسلام را اجرا کند.

رئیس جمهور آینده باید دستورات رهبری را اجرا کند / مرزهای امروز ایران در سواحل مدیترانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام علی سعیدی، ظهر امروز در همایش معرفتی ـ بصیرتی سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: در تاریخ همواره حق و باطل در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند و اما باطل نتوانسته بر حق مستولی شود.

وی افزود: در مقطع اول و در عصر فرعون، به فرعون خبر دادند که یک رجل سیاسی قرار است باعث متلاشی شدن حکومتش شود و فرعون تمام تلاش خود را به کار بست تا این امر محقق نشود اما خداوند سه زن را وسیله قرار داد تا اراده خداوند متعال محقق شود.

سعیدی بیان کرد: در عصر عباسی نیز اعلام شد که مصلحی پدیدار خواهد شد که بساط ظلم و ستم را برخواهد انداخت و از خطبه غدیر به بعد، هر کدام از ائمه معصومین نکاتی را در این زمینه فرمودند و با وجود تلاش و فشار بسیاری که عباسیان بر بیت امام (ع) آوردند، نتوانستند از تحقق اراده خداوند متعال جلوگیری کنند و حضرت قائم (عج) متولد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: مرحله سوم نیز عصر حاضر است و به نظر می‌رسد خداوند می‌خواهد ذره ذره وعده خود را به سرانجام برساند.

وی تصریح کرد: رتبه‌بندی و صف‌بندی و آگاهی علما در این عصر بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: فرق دوره ما با دو دوره قبل در این است که آن دوره تولد حضرت موسی (ع) و حضرت قائم (عج)، اراده خدا بود اما در این دوره، مسئله دو طرفه است و مردم هم باید در شناخت و پیروی از ولایت نقش خود را ایفا کنند.

وی ادامه داد: در طول دوران‌های مختلف هرگاه مردم آماده نبودند و یا در صحنه حضور نداشتند، ولی فقیه یا منزوی شده، یا کشته شده و یا از نظرها غایب شده است.

سعیدی با اشاره به تحقق وعده الهی در مورد ظهور، خاطرنشان کرد: نبرد دشمنان با این وعده الهی 34 سال است که آغاز شده و انقلاب اسلامی باید بار آن را به دوش بکشد و تا تحقق وعده الهی از پای ننشیند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: مرز ما امروز دیگر شلمچه نیست، مرز ما امروز آمریکا و سواحل مدیترانه است و امروز باید در ساحل مدیترانه با ولایت رهبری از اسلام دفاع کنیم.

سعیدی تصریح کرد: دشمن همه قوای خود را در خاورمیانه متمرکز کرده و البته ایران نیز در این زمینه بی‌دفاع نیست.

وی با بیان اینکه ایران اکنون پرچمدار اسلام است، تاکید کرد: بحث مذاکره در این شرایط یک بازی است و اگر قرار است با مذاکره مسائل حل شود، ما ناچاریم از مرزهای اسلام عقب‌نشینی کنیم در حالی که ملت ایران این قله را فتح کرده و اکنون تحت هیچ شرایطی نباید عقب‌نشینی کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نظام ما اکنون پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) است که در برابر دو اسلام سلفی و اسلام سکولاریزه شده قرار دارد و این دو اسلام مورد موافقت آمریکاست.

وی عنوان کرد: جبهه اصلی ما، پرچمداری ولایت و رهبری و امام راحل است و رئیس جمهور نیز نمی‌تواند در مورد اسلام ناب محمدی (ص) نظریه‌پردازی کند زیرا کلید به دست رهبری و ولایت فقیه است و رئیس جمهور فقط باید دستورات رهبری و اسلام را اجرا کند.

سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمن اکنون برای ما سناریوی اقتصادی و سیاسی نوشته است، افزود: سناریوی اقتصادی دشمن متوجه بدنه ملت است و تاکنون نیز هفت مرحله آن را گذرانده‌ایم و اینجا مقاومت مردمی است که نتیجه بخش است.

وی ادامه داد: سناریوی بعدی دشمن در صورتی که نتواند با تحریم‌های اقتصادی ملت ایران را از پای درآورد، سناریوی سیاسی و انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: دشمنان به دنبال چهره‌ای فرصت‌طلب هستند تا بتوانند او را جلو بیاندازند و اهداف خود را از طریق او اجرایی کنند.

وی عنوان کرد: تکلیف ما در چنین شرایطی، توجه به رهنمودهای رهبری است و باید در این شرایط سینه خود را سپر کرده و از اسلام و انقلاب دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: وقتی دشمن با تمام وجود فعال و حاضر است، ما نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم بلکه باید از آزمون خطاهایی که داشتیم استفاده کنیم و نقاط قوت را تقویت کرده و نقاط ضعف را از بین ببریم.

وی تاکید کرد: در کشوری که هزاران پروژه طراحی شده و باید انجام شود و غنی‌سازی اورانیوم در آن به 20 درصد رسیده، به شخصی استخوان‌دار نیاز داریم نه اینکه شخصی بیاید و مانند مجلس ششم طرح تعلیق اتمی را مطرح کند.

سعیدی تصریح کرد: باید همه مشکلات کشور از تورم و تحریم و ... را ترسیم کنیم و فردی را انتخاب کنیم که با تدبیر و هنرمندی از این بحران‌ها عبور کند و اجازه ندهد این مشکلات، کمر مردم را خم کند.

در این همایش بیش از هزار نفر از طلاب و روحانیون بسیجی استان یزد در حسینیه ثارالله گردهم آمدند.

انتهای پیام/2464/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول