اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرایان:

550 نفر کار اخذ رأی سرایان را انجام می‌دهند

فرماندار سرایان گفت: تعداد 550 نفر در 36 شعبه اخذ رأی کار اخذ رأی را در سرایان انجام می‌دهند.

550 نفر کار اخذ رأی سرایان را انجام می‌دهند

علی نبی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به دلایل حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: اطاعت از ولایت فقیه، لبیک به ندای رهبری و احساس تکلیف و وظیفه نسبت به سرنوشت کشور و نظام از جمله دلایل حضور مردم در انتخابات است.

وی ادامه داد: علاقه‌مندی در حضور و مشارکت در تصمیمات کشور و نظام با انتخاب افرادی لایق و نقش بر آب کردن توطئه‌های دشمنان در دلسرد کردن مردم از دیگر دلایل حضور مردم به شمار می‌آید.

حضور در انتخابات خلق حماسه‌ای دیگر است

فرماندار سرایان ضرورت حضور در انتخابات را خلق حماسه‌ای دیگر دانست و یادآور شد: شرکت در سرنوشت نظام با انتخاب رئیس جمهوری کارآمد و نیز خلق حماسه‌ای دیگر در سالی که مقام معظم رهبری حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند وظیفه همگان است.

نبی‌‌زاده با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید مطیع و همراه با منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشد، اذعان داشت: همچنین باید پایبند به ارزش‌های اصیل اسلام و انقلاب و آرمان‌های امام و شهدای گرانقدر باشد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده باید توانمند در رفع مشکلات اقتصادی جامعه باشد، اضافه کرد: او باید بتواند توطئه‌های اقتصادی که دشمنان برای نظام برنامه‌ریزی کرده‌اند را نابود کند.

عدم توجه به شایعات دشمنان امری ضروری است

فرماندار سرایان با بیان اینکه برای جلوگیری از وقایعی مانند فتنه سال 88 باید مردم آگاه شوند،‌ متذکر شد: آگاه ساختن آحاد مردم نسبت به نحوه برگزاری انتخابات و فرآیندهای آن در راستای شفاف کردن و پاسخگویی به برخی شبهات القاء شده از سوی معاندان و ناآگاهان از جمله روش‌هایی است که جلوی فتنه‌ها را می‌گیرد.

نبی‌زاده از عدم توجه به شایعات و شبهات دشمنان در خصوص برگزاری انتخابات خبر داد و افزود: خواص جامعه باید در نقل مطالب در خصوص انتخابات حساسیت و دقت به خرج دهند.

وی با اشاره به اینکه مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی نشان داده‌اند هر جا که نیاز باشد وارد صحنه می‌شوند و دشمنان نظام را نومید می‌کنند، گفت: به طور قطع حضور گسترده در انتخابات نیز می‌تواند یکی از این صحنه‌ها باشد و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

79 عضو اصلی شوراهای اسلامی

فرماندار سرایان با بیان اینکه کاندیدای انتخابی باید رضای خدا را در همه شئونات مدنظر داشته باشد،‌ ادامه داد: همچنین مطیع فرمان ولی فقیه بوده و به جریان‌های سیاسی وابسته نباشد و به ارزش‌های نظام پایبند باشد.

نبی‌زاده با اشاره به آغاز فرایند اجرایی انتخابات تصریح کرد: تعداد 550 نفر در 36 شعبه اخذ رأی در قالب 14 شعبه شهری و 22 شعبه روستایی کار اخذ رأی را در سرایان انجام می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: در انتخابات شوراهای اسلامی سرایان 79 عضو اصلی و 48 عضو علی‌البدل تعیین می‌شوند.

انتهای پیام/69010/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول