اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک استاد دانشگاه:

حضور سلیقه‌های موجه نظام انتخابات را باشکوه می‌کند

مدرس دانشگاه پیام نور مازندران گفت: حضور سلیقه‌های سیاسی متنوع در عرصه انتخابات، باعث مشارکت حداکثری مردم و انتخابات باشکوه می‌شود.

حضور سلیقه‌های موجه نظام انتخابات را باشکوه می‌کند

حسین برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: تردیدی نیست که نوع سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری دولت آینده بر زندگی شهروندان تاثیرگذار است.

مدرس دانشگاه پیام نور مازندران گفت: با وجود گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هنوز برخی از اصول، آرمان‌ها و اهداف انقلاب که در قالب میراث ملی، قانون اساسی، متبلور شده به صورت کامل اجرا نشده است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و برگزاری همزمان انتخابات شوراها و ریاست جمهوری تصریح کرد: در شرایط کنونی و به دلیل سرعت بالای تغییرات اجتماعی نمی‌توان با یک تفکر، گرایش و جریان خاص به نیازهای مردم پاسخ داد.

برزگر اظهار داشت: تنوع و تکثر سلیقه‌ها و روش‌های مدیریتی با حفظ اصول و کلیت نظام، امری پذیرفته شده و قابل دفاع است.

این فعال رسانه‌ای و مدرس دانشگاه در مازندران با بیان اینکه تجربه انتخابات گذشته، ثابت کرده است که مردم وفاداری خود را به نظام نشان داده‌اند، افزود: یکی از پیش‌نیازهای خلق حماسه ماندگار در صفحه سیاسی نظام در سال جدید، امکان حضور سلیقه‌ها و گرایش‌های متنوع در صحنه انتخابات است.

برزگر افزود: کنار گذاشتن بداخلاقی‌ها، قهر و خصومت، کینه و تلاش برای دوستی، محبت، وحدت و وفاق بین نیروهای دلسوز انقلاب، نظام و حمایت از آرمان‌های امام راحل و فصل‌الخطاب قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌تواند زمینه‌های برگزاری انتخابات حماسی، پرشکوه و پرشور 24خرداد 92 را فراهم کند.

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران گفت: چنانچه امکان حضور سلیقه‌های سیاسی متنوع که مرزبندی خود را با دشمنان و بدخواهان نظام به روشنی نشان بدهند، فراهم شود، هر گروه و یا جریانی که برنده انتخابات شوند قطعا مورد رضایت و حمایت مردم، مسئولان و نظام خواهند بود.

برزگر با اشاره به برخی از تنگناها و محدودیت‌های اقتصادی به واسطه سیاست‌های خصمانه دشمنان نظام تاکید کرد: دولت آینده باید با همکاری مجلس به سمت اجرای کامل برنامه توسعه پنجم، سند چشم‌انداز 20 ساله نظام و تحقق احکام بودجه سالانه و حرکت در راستای شرایط مناسب برای زندگی بهتر شهروندان حرکت کند.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول