اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

رئیس ستاد انتخابات استان البرز منصوب شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز طی حکمی از سوی دکتر اصغر عربیان با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان البرز منصوب شد.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری البرز، دکتر اصغر عربیان، استاندار البرز در این حکم آورده است،‌ نظر به ضرورت برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، به موجب این حکم جنابعالی را که بحمدالله از مراتب تعهد و شایستگی برخوردارید با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان البرز در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب می‌نمایم.

اصغر عربیان در ادامه این حکم آورده است، پیش‌بینی و تمهیدات همه مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات شایسته با حضور گسترده مردم، پیگیری برگزاری تمام مراحل انتخابات بر اساس قوانین و مقررات مربوط به انتخابات و رعایت حقوق کلیه رای دهندگان و داوطلبان از جمله ضروریات است که انتظار می‌رود با توکل و یاری گرفتن از پروردگار متعال و با استفاده از کلیه امکانات و توانمندی‌های استانداری و از طریق برنامه مناسب و زمانبندی شده نسبت به آن اهتمام و تلاش جدی به عمل آورید.

بدیهی است در اجرای این مهم کلیه معاونین، فرمانداران، بخشداران، مدیران و مسئولان استانداری نهایت همکاری و همراهی را با جنابعالی به عمل خواهند آورد.

ضمنا به شما اجازه داده می‌شود تا در جریان برگزاری انتخابات کلیه نامه‌ها و بخشنامه‌هایی که لازم است به امضای اینجانب صادر گردد را با عنوان رئیس ستاد انتخابات استان البرز امضاء و مراتب را گزارش نمایید.

انتهای پیام/2302/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول