اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراوان:

تمام امکانات برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

فرماندار سراوان گفت: مسئولان وظیفه دارند تمام امکانات و تجهیزات لازم برای بستر مشارکتی همه‌جانبه و حداکثری مردم را در انتخابات پیش‌روی فراهم کنند.

تمام امکانات برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، محمدشریف خالقی پیش از ظهر امروز در جلسه دیدار و هماهنگی با اعضای هیئت نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: لزوم فراهم آوردن بستر مشارکت حداکثری مردم شهرستان سراوان در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری از مواردی است که باید به آن توجه زیادی شود.

وی افزود: وظیفه ملی و شرعی هیئت اجرایی و هیئت نظارت این است تا با تدابیر اتخاذ شده حضور حداکثری مردم را در این انتخابات به وجود آورند.

فرماندار سراوان ادامه داد: در بحث انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باید افرادی انتخاب شوند که بتوانند در زمینه عمران و توسعه شهر و روستا از قابلیت‌ها و استعدادهای زیادی برخوردار باشند و در این باره خدمات زیادی انجام دهند.

خالقی تصریح کرد: امسال با توجه به شعار «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» باید به‌گونه‌ای عمل شود تا با حضور و مشارکت گسترده مردم، حماسه‌ای خلق شود که در تاریخ به یادگار بماند و جواب کوبنده‌ای به توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام باشد.

این مسئول عنوان کرد: هر انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، برگ زرینی از هوشمندی و ولایتمداری ملت همیشه در صحنه ایران است.

فرماندار سراوان گفت: در انتخابات پیش‌رو نیز با مشارکت بالای مردم و انتخاب گزینه‌های اصلح، جواب دندان‌شکنی را به نظام سلطه و بدخواهان انقلاب اسلامی خواهیم داد.

خالقی به توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و افزود: با توجه به انتخابات در پیش‌روی ریاست جمهوری، دشمنان از هم‌اکنون توطئه‌ها و دسیسه‌های خود را آغاز کرده‌اند، اما باید بدانند که ملت بزرگ ایران، گوش به فرمان رهبری تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد و آنان را مأیوس خواهند ساخت.

وی بیان داشت: در بحث حماسه سیاسی که مهم‌ترین آن انتخابات است خواستار همکاری مسئولان مربوطه با ستاد انتخابات از طریق نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات هستیم تا این انتخابات پرشور و با سلامت برگزار شود.

فرماندار سراوان تصریح کرد: امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر بتوانیم رئیس جمهوری شایسته و در شأن نظامی چون نظام جمهوری اسلامی ایران انتخاب کنیم.

محمد سپاهی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان سراوان هم در ادامه این جلسه بر تعامل و هماهنگی بین هیئت‌های اجرایی و نظارت و نیز حضور حداکثری مشارکت مردم در این شهرستان تأکید کرد.

در پایان جلسه، سایر حاضران پیرامون انتخابات آینده به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

انتهای پیام/75002/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول