اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

ملت ایران رکورد انتخابات قبلی را می‌شکنند / صیاد شیرازی خود را بدهکار انقلاب می‌دانست

معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شعار سال جدید گفت: مردم ایران اسلامی برای تحقق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری با حضور همگانی در انتخابات، رکورد انتخابات قبلی را خواهند شکست.

ملت ایران رکورد انتخابات قبلی را می‌شکنند / صیاد شیرازی خود را بدهکار انقلاب می‌دانست

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، امیر سرتیپ عبدالعلی پورشاسب سه‌شنبه شب در مراسم سالگرد شهید صیاد شیرازی در مسجد صفاری این شهرستان اظهار داشت: حضور همگانی و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با شکست رکورد انتخابات، دنیا را متحیر می‌سازد.

وی افزود: انتظار می‌رود حضور دشمن‌شکن و هوشمندانه مردم ولایت‌مدار ایران در انتخابات پیش‌رو، چنان حماسه‌ای را رقم بزند که نظیر آن در دنیا بی‌سابقه باشد.

معاون بازرسی ستاد کل نیروی مسلح در ادامه با اشاره به راهکارهای اساسی برای تحقق حماسه اقتصادی بیان داشت: علاوه بر وظایف خطیر مسئولان و مجلس برای تحقق حماسه اقتصادی، مردم نیز با رعایت صرفه‌جویی، اصلاح الگوی مصرف، سبک زندگی و همچنین توجه به زندگی اسلامی با رعایت ساده‌زیستی، دوری از تجملات و پرهیز از مخارج غیرضروری می‌توانند در تحقق حماسه اقتصادی بیشترین نقش را داشته باشند. 

به گفته وی، اصلاح الگوی مصرف و حمایت و استفاده از تولیدات داخلی می‌تواند در خلق حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری نقش مهمی داشته باشد.

پورشاسب در بخش دیگری از سخنان خود از شهدا به عنوان نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی یاد کرد و اذعان داشت: هر یک از شهدا اقیانوس ناشناخته‌ای بودند که به درجه و مقام رفیعی نزد خدا رسیدند.

وی از شهید صیاد شیرازی به عنوان یکی از پرورش‌یافتگان هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و افزود: شجاعت و تصمیم‌گیری در سخت‌ترین شرایط یکی از بارزترین ویژگی‌های شهید صیاد شیرازی بود که باعث قوت قلب رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل می‌شد. 

این همرزم شهید صیاد شیرازی، اخلاق خوش، مردمی بودن، هم‌نشینی با خانواده شهدا، ساده‌زیستی، دائم‌الوضو بودن، برپاکننده نماز اول وقت و نماز جماعت، انس داشتن با قرآن، ارادت به اهل بیت (ع) و برگزاری همه ساله عزاداری امام حسین(ع) و انس و الفت با علما و روحانیون به ویژه آیت‌الله بهاءالدینی را تنها بخشی از خصوصیات سیره‌ای شهید صیاد شیرازی عنوان کرد.

پورشاسب، شهدا را پرتوهای نور الهی توصیف و تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی نیز نمونه‌ای شاخص از این پرتوهای نور الهی بود که منافقان و استکبار با ترورش به دنبال خاموش کردن او بودند؛ حال آنکه او پس از شهادت مظلومانه‌اش بیشتر شناخته شد.

وی تأکید کرد: شهید صیاد شیرازی همیشه خود را سرباز کوچک اسلام می‌دانست و همواره خود را مدیون و بدهکار انقلاب اسلامی قلمداد می‌کرد.

مراسم بزرگداشت شهیدان بزرگوار و حافظان ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی شهیدان سپهبد امیر صیاد شیرازی و سید مرتضی آوینی توسط مجمع رزمندگان روح‌الله این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/2406/ذ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول