اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دماوند تاکید کرد

لزوم شرکت همه گرایش‏ها و جریان‏های سیاسی در انتخابات

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند بر لزوم شرکت همه گرایش‏ها و جریان‏های سیاسی در انتخابات آتی شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری تاکید کرد.

لزوم شرکت همه گرایش‏ها و جریان‏های سیاسی در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمود صفری پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز فعالیت‏های علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در سال جدید که با حضور معاونان و کارکنان این واحد دانشگاهی در نمازخانه مجتمع شماره یک آموزشی آن تشکیل شد، در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک سال نو به بیان چند نکته از سخنان مقام معظم رهبری پرداخت.

وی نام‏گذاری سال 92 به عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» را دارای جنبه‏های معنوی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دانست که باید با همکاری و همدلی همه به وقوع بپیوندد.

صفری به برخی از پیشرفت‏های ملت ایران در سال‏های گذشته و اثرات مانع‏تراشی‏های دشمنان و انکار و ضعیف نشان دادن پیشرفت‏ها در کشور اشاره کرد.

وی هدف قدرت‏های سلطه‏گر را غمگین و ناامید کردن مردم ایران عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند همچنین بر لزوم برنامه‏ریزی اقتصادی و جدا ساختن اقتصاد از درآمدهای نفتی کشور، نشان دادن قدرت ایران، مقابله و مقاومت برابر تحریم‏ها و تبدیل آن به فرصت‏، شناخت نقطه ضعف‏ها و فعال‏تر شدن مدیران در جنگ‏های رزمی، اقتصادی و فرهنگی تاکید کرد.

صفری با اشاره به انتخابات آتی شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، با توصیه به شرکت همه گرایش‏ها و جریان‏های سیاسی در انتخابات، خواستار حضور پرشور ملت ایران در این عرصه بزرگ سیاسی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در پایان سخنان خود به ارزیابی و بررسی نقاط ضعف و قوت زیرمجموعه‏های هر معاونت پرداخت و به برنامه‏ریزی در سال 92 و تلاش‏های مضاعف به ویژه در فصل بهار اشاره کرد.

وی همه دست‏اندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند را به کار و فعالیت بیش از پیش با رویکرد نوآوری و افزایش کیفیت در همه زمینه‏ها فرا خواند.

انتهای پیام/2568‌‌/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول