اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

جلوه‌های تفکر فاطمی در انقلاب اسلامی متبلور است

امام جمعه بشرویه گفت: جلوه‌های تفکر ناب فاطمی و حاکمیت محمدی در انقلاب اسلامی ایران متبلور شده است.

جلوه‌های تفکر فاطمی در انقلاب اسلامی متبلور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین ظهر امروز در همایش فاطمیون در بشرویه اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) عالی‌ترین مقام یک انسان است و شخصیت این بانوی بزرگ نشان‌دهنده مقام والای زن است.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه (س) جایگاه ویژه‌ای در خلقت دارد که باید با شناخت فضایل و مقام آن بانو، مسیر زندگی خویش را پیدا کنیم.

امام جمعه بشرویه با اشاره به منش و سیره عملی حضرت فاطمه(س) گفت: این بانوی بزرگ اسلام با تربیت فرزندان صالح در کنار همسرداری شیوه درست زندگی کردن را به ما نشان می‌دهد که تنها با مطالعه در سیره آن بانو می‌توان به شناخت شیوه تربیتی و همسرداری وی پی برد.

حضرت فاطمه(س) بهترین زن سیاستمدار عالم است

شمس‌الدین افزود: حضرت فاطمه(س) بهترین زن سیاستمدار عالم است و ایراد خطبه تاریخی فدکیه نمونه روشنی از دیدگاه سیاسی اجتماعی آن بانوی بزرگ اسلام است.

وی با بیان اینکه جلوه‌های تفکر ناب فاطمی و حاکمیت محمدی در انقلاب اسلامی ایران متبلور شده است، تصریح کرد: دنیای غرب و استکبار با تبلیغات گسترده علیه جریان تفکر قرآن‌مداری و ضعف حاکمیت اسلامی سعی دارد تا به مردم ملل القا کند که تفکر اسلام، تفکر تروریستی است و حاکمیت دینی قادر به اداره جهان نیست.

امام جمعه بشرویه عنوان کرد: اما پیروزی انقلاب اسلامی ایران که برگرفته از فرهنگ عاشورایی و تفکر علوی است به مردم جهان نشان داد که جمهوری اسلامی یک مجموعه حاکمیتی قوی و الگوی بیداری اسلامی است.

خروج از تک محصولی بودن نفت مهمترین خواسته مقام معظم رهبری است

شمس‌الدین، پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی ایران را به پشتوانه رهبری مقام معظم رهبری دانست و اذعان داشت: معظم‌له هر سال با پیام‌های عالمانه، دقیق و کارشناسانه خود و بر اساس شرایط و مقتضیات کشور افق چشم‌انداز توسعه کشور را برای ما ترسیم می‌کنند.

وی متذکر شد: استقلال کشور و خروج از تک محصولی بودن نفت مهم‌ترین خواسته مقام معظم رهبری است و با پیروی از رهنمودهای ایشان، می‌توان به تحریم‌های دشمن پاسخ داده و کشور را از وابستگی به صنعت نفت و مشکلات اقتصادی نجات دهیم.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول