اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی:

مجموع بیمه‌شدگان خراسان جنوبی به 110 هزار نفر رسید‌

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به اضافه‌ شدن واحدهای تامین اجتماعی شهرهای تابعه طبس به خراسان‌جنوبی گفت: مجموع بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان با احتساب بیمه‌شدگان تامین اجتماعی شهرهای تابعه طبس به 110 هزار نفر رسید.

مجموع بیمه‌شدگان خراسان جنوبی به 110 هزار نفر رسید‌

سید علی‌اصغر محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با بیمه‌‌‌شدگان شهرهای تابعه طبس اظهار کرد: با ابلاغ مصوبه هیئت وزیران واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی شهرهای طبس و عشق‌آباد و همچنین شعبه اقماری دیهوک از استان یزد منفک و به خراسان جنوبی ملحق شد که با اضافه‌ شدن واحدهای مذکور مجموع بیمه‌شدگان اصلی و توافقی به 110 هزار نفر رسیده است.

وی ادامه داد: بیمه‌شدگان اصلی شامل بیمه‌های خاص اعم از مشاغل آزاد، اختیاری، بافندگان، کارگران ساختمانی و زنان خانه‌دار و نیز بیمه‌شدگان توافقی اعم از باربران، بسیجیان، معلمان حق‌التدریس و خادمین مساجد و مستمری‌بگیران می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه مجموع بیمه‌شدگان استان به 110 هزار نفر رسیده است، افزود: این افزایش نسبت به اسفند‌‌ماه سال 90 به میزان 30.85 درصد رشد را نشان می‌دهد.

محمودی تصریح کرد: با پیوستن شعب تأمین اجتماعی شهرهای طبس، عشق‌آباد و دیهوک به خراسان جنوبی این سازمان در مجموع با 17شعبه اصلی و اقماری و یک کارگزاری عزم خود را جزم کرده تا در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است بیش از پیش گام‌های مؤثر و مثبتی در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به بیمه‌شدگان و کارفرمایان و مستمری‌بگیران بردارد.

انتهای پیام/69008/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول