اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان مطرح کرد

کنار گذاشتن اختلاف‌ها برای تحقق حماسه سیاسی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تأکید بر اینکه برای تحقق حماسه سیاسی باید همه اختلاف‌ها کنار گذاشته شود، گفت: باید همه دست به دست هم داده و قدرت دفاعی کشور را در حوزه‌های معنوی و مادی بیشتر کنیم.

کنار گذاشتن اختلاف‌ها برای تحقق حماسه سیاسی

علی سهندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در طول سال اوضاع جامعه را رصد کرده و بر اساس نتایج به دست آمده از رصد، عنوانی را برای سال جدید انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر اساس نیاز جامعه، مشکلات و ضرورت‌های موجود شعار سال را در قالب یک جمله عنوان می‌کنند، خاطرنشان کرد: امروز باید در دو حوزه سیاسی و اقتصادی در کشور به صورت تهاجمی و جهادی عمل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تأکید بر اینکه انتخاب شعار سال با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به این معنی نیست که این دو حوزه در کشور به نابودی کشیده شده است، عنوان کرد: باید به این دو حوزه بیش از پیش پرداخته شود.

دشمنان جهان اسلام را به چالش کشیده‌اند

وی با بیان اینکه دشمنان جهان اسلام را به چالش کشیده‌اند، تصریح کرد: دشمنان از طریق دو حوزه سیاست و اقتصاد درصدد ضربه زدن به کشور هستند.

سهندی با اشاره به اینکه مسلمانان و ملت شریف ایران به هر میزان نیازمند باشند دین خود را از دست نمی‌دهند، ادامه داد: آن‌ها آبروی وطن خود را حفظ می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه برای تحقق حماسه سیاسی باید همه اختلافات کنار گذاشته شود، یادآور شد: باید همه دست به دست هم داده و قدرت دفاعی کشور را در حوزه‌های معنوی و مادی بیشتر کنیم.

انتهای پیام/73006/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول