اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

دشمنان از ایران اسلامی مقتدر، مستقل و مترقی هراس دارند

امام جمعه خرم‌دره گفت: دشمنان نظام و انقلاب از ایران اسلامی مقتدر، مستقل، مترقی و تأثیرگذار هراس دارند.

دشمنان از ایران اسلامی مقتدر، مستقل و مترقی هراس دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در ادامه شرح و تفسیر زیارت جامعه کبیره با تفسیر فراز دیگری این دعا اظهار داشت: امامان معصوم (ع) بقیّة الله برگزیده و حزب و گروه خدا هستند و تمام وجود خویش را وقف اسلام کرده‌اند.

وی افزود: قرآن کریم همه انسان‌ها را به دو حزب (حزب‌الله و حزب شیطان) تقسیم می‌کند و برای هر یک ویژگی‌هایی را بیان می‌کند.

امام جمعه خرم دره ادامه داد: از جمله ویژگی‌های حزب‌الله ایمان به خدا و آخرت، دوستی نکردن با دشمنان خدا و رسول، تثبیت و رسوخ ایمان در قلوب، برخورداری از تأییدات الهی، بهشتی بودن و رضایت طرفینی با خداوند متعال و ائمه (ع) است.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار هشت سال دفاع مقدس، شهید امیر سپهبد صیِّاد شیرازی گفت: ‌شهید صیّاد شیرازی از فرماندهان تأثیرگذار جبهه و جنگ بود و در دوران دفاع مقدس مردانه از نظام اسلامی و ناموس و اقتدار این کشور دفاع کرد.

حجت‌الاسلام نور پور با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی در عملیّات مرصاد، ضربه سنگینی بر منافقین کوردل وارد کرد و عاقبت هم به آرزوی دیرینه‌اش نائل شد، اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی سرانجام به دست پلیدترین مردم یعنی منافقین وطن فروش به شهادت رسید.

وی در ادامه با تبریک روز فناوری هسته‌ای گفت: انرژی هسته‌ای صلح آمیز حقّ مسلّم و از افتخارات نظام اسلامی است.

امام جمعه خرم دره با بیان اینکه اگر امروز دشمنان انقلاب عصبانی هستند، به خاطر پیشرفت‌های متعدد علمی و فناوری کشورمان است، افزود: آنها از پیشرفت ایران، از تأثیرگذاری انقلاب، از بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و از سلطه ناپذیری و سرافرازی ملّت ما ناراحت هستند.

وی تصریح کرد: دشمن از ایران و ایرانی عزیز، مقتدر، مستقل، مترقی و تأثیرگذار در هراس است نه از ایران هسته‌ای و در میدان انرژی هسته‌ای که میدان افتخار ما و تحقیر آمریکاست باید مقاومت کرد و غربی‌ها و آمریکا مجبورند حق و حقوق مسلّم و قانونی ملت ما را بپذیرند.

حجت‌الاسلام نور پور در پایان ضمن گرامیداشت هفته سلامت گفت: باید متولیان سلامت و بهداشت تدبیری اتخاذ کنند که بیماران غیر از رنج بیماری مشکل دیگری نداشته باشند و لازم است مسئولین شبکه بهداشت و درمان کاملاً در خدمت بیماران باشند.

انتهای پیام/2308/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول