اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم چابهار و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی:

حضور مردم در صحنه انتخابات جواب دندان‌شکنی به دشمنان است

نماینده مردم چابهار و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات آتی، جواب دندان‌شکنی به دشمنان انقلاب خواهد بود.

حضور مردم در صحنه انتخابات جواب دندان‌شکنی به دشمنان است

یعقوب جدگال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چابهار در زمینه انتخابات پیش رو اظهار داشت: از مردم همیشه در صحنه استان خواسته می‌شود همچون عرصه‌های حماسی و تاریخی گذشته در انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی حضور گسترده داشته باشند تا بار دیگر جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمنان انقلاب اسلامی داده شود و در توطئه‌های خود ناکام بمانند.

وی افزود: مردم حوزه انتخابیه خود را به شرکت پرشور در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا فرا می‌خوانم.

نماینده مردم چابهار و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتخابات آتی در حالی برگزار می‌شود که دشمنان کشورمان به هر عنوانی کشور را تحت فشار و تحریم قرارداده‌اند.

جدگال تصریح کرد: در شرایط کنونی ضروری است تا مردم مؤمن و متعهد ایران اسلامی جواب محکم و دندان‌شکنی به دشمنان بدهند و آنان را برای رسیدن به اهداف شوم خود ناکام و مأیوس کنند.

وی نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به نام سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» را نشانه درایت و آگاهی به مسائل جامعه دانست و آن را به فال نیک گرفت و از مردم خواست به میمنت این سال عزیز همگام و همراه با بیانات مقام معظم رهبری حرکت کنند.

نماینده مردم چابهار و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جدید برای همه مردم کشور و به ویژه مردم استان سیستان و بلوچستان، آرزوی پیشرفت و آبادانی و توفیقات روزافزون را از درگاه الهی خواستارم و امیدواریم در این سال کشورمان به موفقیت‌های بسیاری در تمامی زمینه‌ها دست یابد.

انتهای پیام/75002/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول