اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

روشنگری ترفند دشمنان در انتخابات را خنثی می‌کند

فرمانده سپاه قدس گیلان به برنامه‌ریزی دشمنان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشاره کرد و گفت: روشنگری ترفند دشمنان در انتخابات را خنثی می‌کند.

روشنگری ترفند دشمنان در انتخابات را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی امروز در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه قدس گیلان با نماینده ولی فقیه در استان ماموریت‌های بسیج و سپاه برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری مبنی بر حماسه سیاسی و اقتصادی توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد: تدابیر مقام معظم رهبری همواره در خنثی کردن تهدیدهای دشمن اثرگذار بوده است.

محمدی نامگذاری امسال را نشان دهنده تدبیر مقام معظم رهبری خواند و تصریح کرد: امسال انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها را در پیش داریم و دشمنان برای آن برنامه‌ریزی کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان بر روشنگری جامعه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تاکید کرد و افزود: دشمن در بحث اقتصادی تلاش می‌کند آستانه تحمل مردم را کاهش دهد و تاکنون نتوانسته به این امر دست یابد.

وی ولایتمداری و ولایت‌پذیری ملت ایران را سبب خنثی شدن ترفند دشمنان خواند و بیان کرد: امسال مردم ایران با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری کارهای بزرگی را در کشور رقم می‌زنند.

*راهیان نور زنده کننده یاد شهدا است

نماینده ولی فقیه در گیلان نیز در دیدار مذکور با اشاره به حرکت راهیان نور در ایام عید گفت: کاروان راهیان نور تاثیر بسیاری بر زائران و ناظران بر آن داشته است.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی کاروان راهیان نور را بسیار آموزنده عنوان کرد و افزود: مردم باید از نزدیک مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را ببینند و خاطرات آن دوران زنده نگه داشته شود.

وی کاروان راهیان نور را زنده کننده یاد شهدا دانست و تصریح کرد: کاروان راهیان نور یاد شهدا مانند زیارت مرقد امامان (ع) و حماسه امام حسین (ع) را در دل مردم زنده نگه می‌دارد.

انتهای پیام/84001/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول