اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

راهیان نور مهم‌ترین ابزار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: اردوهای راهیان‌ نور از مهم‌ترین ابزارهای فرهنگی برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام در کشور است.

راهیان نور مهم‌ترین ابزار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

سردار سالار‌ آبنوش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه اعزام جوانان به اردوهای راهیان نور نقش بسزایی در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام دارد، اظهار داشت: برگزاری این اردوها از مهم‌ترین ابزار و سلاح‌های برنده برای از بین بردن این تهاجم فرهنگی دشمنان است.

وی با بیان اینکه اعزام جوانان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی است، ابراز داشت: مسئولان مربوط در این اردوها تلاش می‌کنند تا این برنامه‌ها را با کیفیت بهتری برگزار کنند تا تأثیر بسزایی در افزایش اخلاق معنوی زائران داشته باشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه دشمنان اسلام مخالف اعزام جوانان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور هستند، بیان داشت: مخالفت آنان بیانگر اهمیت این اقدام فرهنگی در کشور است.

آبنوش با اشاره به اینکه اعزام جوانان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اثرگذاری معنوی بسیاری بر رفتار و اخلاق جوانان دارد، اذعان داشت: به همین دلیل است که دشمنان اسلام تلاش می‌کنند تا سفر به این سرزمین نور را تخریب کنند تا استقبال جوانان به این سفر معنوی کمتر شود، اما خوشبختانه هر سال این استقبال افزایش می‌یابد.

این مسئول بیان داشت: مناطق عملیاتی جنوب کشور محل رشادت‌ها و گذشت شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که جوانان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان با شنیدن این خاطرات بیشتر با نحوه زندگی و اهداف شهدا آشنا می‌شوند و در این راستا سعی می‌کنند، رفتارشان را مطابق آنان تغییر دهند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: مسئولان برپایی اردوهای راهیان نور تلاش می‌کنند تا ارزش‌های دفاع مقدس را به دانش‌آموزان و دانشجویان با بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور انتقال دهند که این اقدام موفقیت‌آمیز بوده است.

این مسئول اظهار داشت: رفتار و کردار جوانان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان قبل و بعد از اعزام اردوهای راهیان نور متفاوت است؛ به طوری که والدین آنان عنوان می‌کنند، فرزندانشان در بازگشت از این اردوها رفتارشان کاملاً متحول شده و بیشتر اخلاق معنوی به خود می‌گیرند که تحقق این امر بیانگر آثار مثبت این سفر است.

آبنوش با بیان اینکه اخلاق معنوی که شهدا در سرزمین نور داشتند، همچنان ادامه دارد و نورافشانی می‌کند، عنوان کرد: جوانان در این فضا بیشتر هدایت می‌شوند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ابراز داشت: مسئولان، دست‌اندرکاران و دلسوزان نظام در اعزام جوانان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اهتمام ویژه‌ای دارند که از آنان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/77009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول