اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

تنها راه مقابله با دشمنان عملیاتی کردن توصیه‌های رهبری است

امام جمعه اراک گفت: تنها راه مقابله با تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان انقلاب و اسلام عملیاتی کردن توصیه‌های مقام معظم رهبری است.

تنها راه مقابله با دشمنان عملیاتی کردن توصیه‌های رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی‌ دری ‌نجف‌آبادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: انتخاب این عناوین از سوی مقام معظم رهبری کاملا هوشمندانه، هدفمند و جهت‌دار است چرا که امروز دغدغه‌هایی در کشور وجود دارد که راهکار مقابله با این دغدغه‌ها در این نامگذاری‌ها و عملیاتی کردن آن خلاصه می‌شود.

وی بر لزوم حفظ این شعارها تاکید کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب به خوبی الویت‌های کشور را شناسایی و رصد کرده و مسیر را برای ملت روشن می‌کنند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری راهکار بسیار مناسبی برای شکست توطئه‌های دشمنان است، تصریح کرد: عملیاتی کردن این توصیه‌ها نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده است که باید مورد توجه مردم و مسئولان نظام قرار گیرد.

دری ‌نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه نباید از کنار توصیه‌های مهم مقام معظم رهبری که می‌تواند کشور را در مسیر پیشرفت و اقتدار قرار دهد و توطئه‌های دشمنان را خنثی سازد با نگاه شعارگونه گذر کنیم، ادامه داد: حماسه اقتصادی یعنی جهاد همه جانبه اقتصادی، جهاد علیه واردات بی‌رویه و غیر ضروری، جهاد در عرصه علم، جهاد در عرصه تولید محصولات کشاورزی و صنعتی و جهاد و مبارزه با اسراف که می‌طلبد همه در این جهاد بکوشند.

وی خاطر نشان ساخت: با کار و حمایت از تولید ملی و اشتغال است که کشور آباد می‌شود، آبادانی کشور نیازمند فداکاری است همانطور که در دوران هشت سال دفاع مقدس با فداکاری توانستیم دشمن را مجبور به شکست کنیم در جبهه اقتصادی نیز نیازمند فداکاری و از خود گذشتگی هستیم که اگر نباشد دشمنان تا عمق خانه‌های ما نفوذ خواهند کرد.

امام جمعه اراک با اشاره به مشکلات موجود در کشور بیان کرد: بخشی از این مشکلات به تحریم‌ها برمی‌گردد، اما همه مشکلات ناشی از تحریم‌ها نیست بلکه ناشی از سوء مدیریت‌ها است که با اندکی درایت و برنامه‌ریزی و همت می‌توان این مشکلات را برطرف کرد.

دری ‌نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: 12 فروردین روز پر افتخاری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، روزی است که شناسنامه این نظام با هدایت امام راحل و رای 98 درصدی مردم تثبیت شد.

وی خطاب به شهدا و امام شهدا اظهار داشت: به امام شهدا و شهدا عرض می‌کنیم هر چند که امروز شما در میان ما نیستید، اما همه ما با عزم و همت‌های بلند بر عهد و پیمانی که با شما بسته‌ایم، پایبند بوده و توطئه‌های دشمنان نخواهند توانست ما را از این آرمان‌های بلند جدا و دور سازند.

امام جمعه اراک همچنین به ایام فاطمیه اشاره کرد و افزود: مردم عزیز ایران اسلامی خصوصا استان مرکزی در عزاداری این بانوی بی‌نظیر و بزرگوار اسلام همچون سال‌های پیش همت کنند، چرا که حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای تربیت دختران و زنان است.

انتهای پیام/87004/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول