اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آوج:

دشمنان از اعزام جوانان به راهیان‌نور هراس دارند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آوج گفت: دشمنان دریافته‌اند که جوانان با حضور در این مناطق، پیروی خود از مکتب شهدا را استمرار بخشیده و از آنان درس آزاد مردی می‌گیرند و به همین دلیل از این اردوها ترس دارند.

دشمنان از اعزام جوانان به راهیان‌نور هراس دارند

حسین آقامرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: راهیان نور دانشگاه فرهنگی برای ادامه دادن راه و سیره شهدا و همچنین تبیین روش و منش شهدا برای نسل‌های آینده به خصوص جوانان و نوجوانان است.

وی ادامه داد: سرزمین‌های نور قطعه‌ای از بهشت در طول تاریخ است که افق تاریخ ایران اسلامی را روشن می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آوج خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی دریافته‌اند که جوانان با حضور در این مناطق، پیروی خود از مکتب شهدا را استمرار بخشیده و از آنان درس آزاد مردی و انسانیت می‌گیرند و به همین دلیل از این اردوها ترس دارند.

آقامرادی تصریح کرد: راهیان‌نور به عنوان بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور برای مبارزه با جنگ نرم دشمن است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

وی عنوان کرد: در سال 91، 200 زائر از شهرستان آوج به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آوج یادآور شد: در اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی نیز در طول سال 91، هشت اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب راهیان نور اعزام شدند.

آقامرادی اضافه کرد: همچنین در اعزام نوروزی نیز استقبال فراوانی از اردوهای راهیان نور به عمل آمد که هشت اتوبوس در حال اعزام به سرزمین‌های نور هستند.

وی متذکر شد: استقبال مردم از این عملیات بزرگ فرهنگی تکلیف ما را سنگین‌تر می‌کند که باید همواره شرایط را برای اعزام بیشتر زائران مهیا کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آوج در پایان از حضور مسئولان در یادمان‌ها و همچنین مراسم افتتاحیه و اختتامیه راهیان نور در آوج تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/77008/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول