اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک / 8

مقری: هدف دشمنان نابودی عقاید و باورهای دینی و اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دامغان گفت: دشمنان امروز درصدد نابودی عقاید و باورهای دینی و اسلامی هستند و نوک پیکان تهاجمشان را به این سو نشانه گرفته‌اند.

مقری: هدف دشمنان نابودی عقاید و باورهای دینی و اسلامی است

حجت‌الاسلام مهدی مقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دامغان در حاشیه اعزام کاروان‏های راهیان نور اظهار داشت: تقویت بصیرت و آگاهی در شرایط فعلی، تکلیف و وظیفه اصلی ما است و باید از مرزهای اعتقادی خود حفاظت کنیم.

وی هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های جان‏نثاران انقلاب، منش و رفتار شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تجدید بیعت و خاطره با هم‏رزمان آن بزرگواران عنوان کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دامغان عنوان کرد: با مطالعه دقیق زندگی‌نامه و وصیت‌نامه‌های به یادگار مانده از شهیدان، می‌توانیم اخلاق و مرام و مسلک شهیدان را در زندگی خود جاری و ساری کنیم تا علاوه بر ادای دین نسبت به شهدا، موجب ماندگاری و انتقال فرهنگ شهادت به نسل‌های بعد از خود باشیم.

مقری با تأکید بر این‌که باید بدانیم و آگاه باشیم که چرا دشمنان هدفشان نابودی فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت و وجود و حضور دلاورمردان، جانبازان و ایثارگران به دشمنان ضربه زده است و اگر ایثارگری رزمندگان نبود، نهال جمهوری اسلامی ایران به ثمر نمی‌رسید.

وی اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند حضور خانواده‌ها به‌ویژه جوانان و نوجوانان و ادامه‏دهندگان مسیر شهدا را در اردوی راهیان نور کمرنگ جلوه دهند؛ اما خوشبختانه مردم ایران فهیم و بصیر هستند و هرگز میدان و قافیه را به دشمنان نباخته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دامغان گفت: امروز شرایط جنگ تغییر یافته و دیگر خبری از جنگ سخت نیست؛ جنگ امروز، جنگ نرم است.

مقری ادامه داد: جوانان باید با ایجاد انس و الفت و شناخت فرهنگ، مذهب و تعالیم اسلامی و افزایش علم و آگاهی خویش همچون سدی محکم مقابل دشمنان و شبهات ترسیم شده از جانب دشمنان ایستادگی کنند.

انتهای پیام/2249/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول