اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

سکاندار آینده قوه مجریه باید کاردان و ولایت‌مدار باشد

امام جمعه فردوس گفت: واگذاری سکان قوه مجریه کشور به دست فردی کاردان، متدین، اصیل و ولایت‌مدار یک وظیفه ملی و شرعی است.

سکاندار آینده قوه مجریه باید کاردان و ولایت‌مدار باشد

حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: از آنجا که آموزه‌های دینی ما برخاسته از قرآن و عترت پیامبر(ص) و حکومت ما نیز حکومتی اسلامی است باید منویات ما منویات اسلامی باشد.

وی افزود: اسلام دنیا را مزرعه آخرت دانسته و آخرت بدون دنیا و دنیای منهای آخرت را نمی‌پسندد و از آنجا که حکومت‌داری باید همراه با سیاست صحیح و مدیریت مطلوب انجام شود، ما نیز باید با رعایت بایسته‌های دنیا و آخرت سیاست و تدبیر برای اعتلای نظام اسلامی بکوشیم.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: دشمنان اسلام همواره در صدد کند کردن چرخ پیشرفت همه جانبه ما هستند و می‌طلبد که ما با سرعت بیشتر، شجاعت و تدبیر که در مفهوم حماسه نهفته است، در سال جدید جهشی در مسائل سیاسی و اقتصادی داشته باشیم.

 از انتخاب افرادی وابسته به این و آن در انتخابات پرهیز شود

 بابایی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری کشور نمونه بارز حماسه سیاسی است، یادآور شد: واگذاری سکان قوه مجریه کشور به دست فردی کاردان، متدین، اصیل و ولایت‌مدار یک وظیفه ملی و شرعی است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در جوار مرقد ثامن‌الحجج(ع) اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور آینده کشور باید فردی مستقل و به دور از جریان فتنه و انحراف باشد و همه همت خود را برای پیشرفت نظام و رفاه حال مردم وفادار به انقلاب به کار گیرد.

امام جمعه فردوس افزود: حماسه اقتصادی ارزش‌گذاری بر تولیدات داخلی، تلاش همه جانبه برای کم کردن فاصله طبقاتی و تامین معیشت مردم در خور شأن آنان، تکیه بر نیروی انسانی خودی و مدیریت کلان اقتصادی به دست انسان‌های پاک و دلسوز است.

بابایی متذکر شد: مردم بصیر و خوش فهم ایران اسلامی نباید گول عناوین، تبلیغات دروغین، هزینه‌های فراوان و بذل و بخشش‌هایی که نوعاً در آستانه انتخابات برای جلب نظر مردم انجام می‌شود را بخورند و از انتخاب افرادی وابسته به این و آن پرهیز کنند.

 انتهای پیام/69007/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول